Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Jepp, 30$ er nok mer passe, eller kanskje 20$. Det er viktig å få inn mange spillere i en type spill som dette.

Jeg trodde de ville legge seg på $29.99 og ble overrasket over at det ble $10 dyrere.

Andre her som har testet spillet ? Jeg spilte nettopp gjennom det nye raidet(trainwreck) de la til og det synes jeg funket veldig bra. Det eneste som irriterer litt er at jeg føler det blir vanskelig å se/skyte folk på avstand.

3 Likes

Jeg mistenker planen er litt å gjøre som med payday2. En temmelig shaky release med få oppdrag, så intensiv patching med en gratis dlc etter en måneds tid.

Jeg ble også overrasket over prisen, synes den virket for høy.

1 Like

This game looks cool, but I heard the beta sucks.

Lover i hvert fall bra, når Lirik omtaler det som cool.

4 Likes

Jeg hørte litt på raid-streamen og for meg hørtes det ut som nærmest en early access der spillet vil bli forbedret iterativt lang tid etter release. Litt interessant at de også fikk store problemer med lyden på slutten av del 1 (sendingen starter etter 7 min)
https://www.twitch.tv/videos/171666742

del 2
https://www.twitch.tv/videos/171672180

1 Like

Definerer du PD2 launchen som early access ? Jeg tolket det som om de mer eller mindre ville kjøre samme opplegg som PD2 men at de ville prøve å kjøre større updates istedenfor å komme med DLCer så ofte som SB har gjort i PD2.

1 Like

Det er nok fomelt riktig det du sier, men det Almir og utvikler sa i streamen kunne høres ut som noe early access-lignende der det kom helt klart frem at spillet ville bli forbedret i lang tid etter release (og ikke bare nye oppdrag). Noe sånt som (ikke direkte sitater)
work with the community to create a better game
we will fix a lot but of course we can’t fix everything before release, some things need to wait after release
Større updates ble også nevnt i streamen

Jeg tror nok alt i alt jeg forventer en litt shaky release på PC, hvordan kvaliteten på konsoll blir blir også spennende å se hvis vi tenker på crimewave ( og forsåvidt også CE på xbox av en annen utvikler) .

SB gjør jo fremdeles tekniske forbedringer på PD2 :slight_smile:

Jeg tror nok ideen er å ta det ganske rolig med RAID bygge opp et community (sikkert mange fra payday community)og samarbeide med dem om forbedringer av spillet, legge til quality of life improvements, kanskje diesel engine upgrades, legge til nye oppdrag. våpen, characters etc.
Det ble sagt på streamen at alt innhold ville ta 13-15 timer å spille igjennom en gang.

De sa i streamen at 90 k spillere har testet betaen så langt :slight_smile:

3 Likes

Og ca 2% har kjøpt spillet sålangt…

Her er foresten tall fra betaen til Dbd. De peaket på 4607 spillere et par dager før launch :

2 Likes

Noen har laget en poll om hva folk tenker om spillet og om de ønsker å kjøpe

54

1 Like

Så, hvis dette er representativt for de 15 millionene som eier Payday 2, så vil 2,5m kjøpe det og 2,5m tenker på å kjøpe det.

1 Like

Eller om det er represenativt for de 2% som har prøvd det…

dumt du ikke solgte på 30 som mange her inne anbefalte deg.

Lett å si nå :slight_smile: Ting hadde sett annerledes ut hvis OTWD hadde kommet i år.

3 Likes

Dumt aksjen aldri kom opp i 30 kr. Rådene kom nok langt før ATH ble nådd også, så jeg ser virkelig ikke poenget med den posten der ass. @Onns snudde når VR-satsingen ikke gikk som planlagt og han begynte å bli beskymret for oTWD og fordi han syntes Raid:WW2 så for dårlig ut. Det er de to sistnevnte tingene som virkelig har kjørt aksjen i dass nå.

2 Likes