Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

25kr da. fortsatt kjipt å selge til 12-15kr.

Det var vel før spleisen tenker jeg. Dobling er fint, men kjipt når mna kunne hatt 4x.

Jeg solgte på vei opp, så jeg fikk bare litt over en dobling totalt sett. Hvorfor ga du meg ikke råd om at jeg skulle vente med å selge til toppen på 26 kr?

Nei, dette er bare etterpåklokskap @Evilfreud, jeg ser virkelig ikke poenget med skittkastingen.

2 Likes

Nei, det er faktisk ikke det. Flere her inne inkludert meg rådet @Onns til å ta gevinst. Er bare å bla bakover i tråden. Såklart kunne ingen av oss ane at den skulle ned til 11kr. Men gevinst sikringsråd fikk han.

Hvem av dere ga råd om å sitte på aksjen opp til 26 kroner da?

Det er endel måter å kjøpe/selge aksjer på, jeg var for defensiv, onns for offensiv, og du var aldri i aksjen. Det blir rett og slett etterpåklokskap å komme med råd om handel i aksjen da.

2 Likes

Men kan vi heller gå tilbake til å diskutere selskapet og eventuelt flytte poster om gevinstsikring++ til småprat ?

5 Likes

Det er interessant for nye forummedlemmer å få litt av historien. At folk tyner dere Starbreeze fanboys litt, må dere vel tåle?

Er det ikke bedre å diskutere selskapet enn å “tyne” hverandre? Se fremover, det er det lureste i aksjemarkedet. Aksjemarkedet bryr seg ikke om snittet ditt eller hvor godt eller dårlig du har truffet tidligere.

2 Likes

Jeg er ikke fanboy av noen av de gamingselskapene jeg sitter i og synes det er plagsomt når største delen av postene blir svada. Post slike ting i småprat ellers sender jeg @pdx på dere :wink: :stuck_out_tongue:

3 Likes

Gjør du samme opprydding i Funcom trådene? :wink:

1 Like

Hitler ångrar sin Starbreezeinvestering. https://twitter.com/gaminginvestor/status/904681465627254786

4 Likes

Kjedelig dag, på hvilken kurs har du lyst å komme inn igjen eller vil du holde deg unna lenge?

Meh

Men det er som forventet, og jeg har brukt anledningen til å snitte meg ned.

Tror Onns nevnte 7 kr sist. Hvis Raid:WW2 ikke gjør det noe særlig, så blir det opptil 5 røde kvartaler før oTWD kommer. Tror det kan svi godt.

Prøver å ta litt her på 10.65, tror den vil hoppe opp litt i hvert fall selv om den kan gå dypere.

1 Like