Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Du treffer bare så mye bedre enn meg på kjøp/salg i Starbreeze! :stuck_out_tongue:

1 Like

Ikke sikker på at Q3 blir så tragisk men selvfølgelig ikke så bra som vi hadde håpet på tidligere i år.

3 Likes

Tok 10k aksjer her tidligere, vurderte å øke mer, men avventer nå. Ser at det dukker opp andre spillaksjer som muligens har mer potensialet på kort sikt ( THQ Nordic ) typisk :=)

Forklarte ikke helt hva jeg mente. Poenget mitt var som du selv sier at du var optimist lengre enn det du burde vært. Jeg gjorde motsatt feil, solgte for tidlig. Tipper vi endte ca likt vs investert beløp. :smiley:

1 Like

Jeg tror Q3 blir bedre enn Q1. Dbd hadde ca 6MSEK i inntekter på steam i juli . Jeg tror august blir omtrent på samme nivå eller litt over mens september blir mye bedre. Itillegg har man inntekter fra Dbd på console som man ikke hadde i Q1.

EDIT: Sjekket fasiten og den sier 6.1MSEK fra dbd og 6.5MSEK fra pd2 i juli ( på steam )

EDIT 2: Q1 hadde foresten 23.7MSEK fra PD2 og 20.9MSEK fra Dbd

4 Likes

Tja jeg ser på listebytte som en interessant hendelse også med tanke på kursen. 10 sek har vist seg å være sterk tidligere og også i dag gikk den raskt over det nivået. star har betydelige inntekter, men utgiftene er også store dessverre for tida.

Ja, som sagt er jeg usikker men valgte å redusere eksponering og risiko

Dobler på 10.20 og ser an lansering på Xbox/ps4. Det virker som ingen hadde troen på at dette skulle selge noe bra, og at deler av salgsforventingene ble bakt inn i forkant av release.

Kursen stoppet også på støtte i dag, for så å stabilisere seg godt over.

Bør uansett komme noen tiltak for å få opp interessen på steam.

2 Likes

Vurderte det samme men har for små baller :wink:

Tror du det kommer nå eller etter at de har fått fikset litt bugs ?

1 Like

Her bugger det litt?

De andre spillene gjør det greit

2 Likes

Som jeg mistenkte. RT 10.75. Spennende om dette holder.

Tror du fortsatt det er trading som ligger bak?

Noe nytt som skjer med hjemmesiden?

44

Release på ny hjemmeside har blitt utsatt til 2018 og noen har slettet den gamle :wink:

EDIT: da er siden oppe igjen

2 Likes

Ser finere ut enn den forrige de hadde, dette passer fint med listebyttet.