Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

tok en titt på steamspy data for RAID, hvem hadde trodd at det skulle bli så lave tall for noen måneder siden?
Overlever LGL som studio mon tro?

1 Like

Tror du de allerede har blåst 8 millioner dollar?

1 Like

Var det 8 MUSD Starbreeze spyttet inn for Raid? Det ser ikke akkurat lovende ut for å få tilbake de penga. :stuck_out_tongue:

De har alt fått 4 mill tilbake pga retail dealen. og de får alle penga til de ar fått 4mill USD tilbake fra digital biten også :wink:

Lønnsnivået i Kroatia er vel en del under det vi har i Norge så tror nok de har litt tid på seg til å få gang på RAID før de har brukt opp forskuddet fra SB. Blir interessant å se hva de gjør ( og når ) for å få gang på salget.

1 Like

det kom nylig en ny mld med star sine mål for fremtiden.fra 4.kvartal 2018 positivt ebitda resultat og milliardinntekter minst 2 milliarder i 2020.
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20170929.Cision.20170929:BIT:1133:0

så kan man jo tolke dette med en evil alex tolkning som negativt ebitda resultat frem til 4.kvartal 2018…

2 Likes

Hvis ikke noe spesielt skjer med RAID eller de klarer å få ut noen av de andre spillene på listen før 4.kvartal 2018 så er det vel fare for at dette blir korrekt tolkning.

1 Like

Ja noe bør skje med raid. Men kursen går jo greit nå da :wink:

1 Like

bra dag i dag.tror det kommer av tradere som forsøker å frontrunne før bytte av liste. kjøpte litt tidlig i dag for å teste denne hypotesen.

Jeg tror også det er større aktører som posisjonerer seg. Nå trenger vi bare at noen våkner iforhold til raid ;D

Hele prospektet kan lastes ned her

Når tenker dere “høsten” er? Tenker på åpning av Enterspace senter i Stockholm

Sommeren varer jo ut september så jeg tipper okt / nov :wink:

1 Like

car dominerer på kjøpssida.listebyttet begynner bra. kommer det en analyse av star om kort tid?

kanskje fra car? he he

ava og non selger mest netto…

1 Like

Opp 8%…

RAID er en totalflopp med 11 tusen solgte kopier. Det er en skandale imo :stuck_out_tongue:

Så hva i all verden er det som skjer her? Tror alle plutselig på en VR suksess?

Jeg tror Alex sin post forklarer endel

Burde ha hørt på Alex her, han trodde også det kom til å bli endel hype ved bytte av børs, hadde kommet meg ut i null i stedet for 15% tap. :confused:

3 Likes

Jeg tror det er listebyttet og sannsynligvis en eller flere større investorer som vil inn. CAR nettokjøpte over 1 mill aksjer i dag.Opp nesten 15% i dag.
I tillegg tror jeg effekten blir forsterket av at tradere frontrunner i stor stil.

Ja salget av RAID er altfor dårlig. En større investor ser muligens mye lengre frem og finner star interessant på disse nivåene. VR er fortsatt en stor joker i mine øyne.

Sponset av SB…

1 Like

Og med en gang CAR uteblir fra nettokjøp selger traderne aksjen tror jeg. Ned ca. 5 % nå.

1 Like