Digger forskningsjefen til NANO solgte for å kjøpe hus… ca på topp
Jaja vi har vært i pluss idag. ender nok i pluss.
Uansett greit med litt lommepenger i LA, så får heller @Onns være sur fordi jeg har solgt litt.
Digger forskningsjefen til NANO solgte for å kjøpe hus… ca på topp
Jaja vi har vært i pluss idag. ender nok i pluss.
Uansett greit med litt lommepenger i LA, så får heller @Onns være sur fordi jeg har solgt litt.
Aldri feil med gevinst. Jeg har knapt Starbreeze-aksjer selv, så jeg har ikke noe å være sur for.
Blir bare fascinert av irrasjonaliteten i hvordan man argumenterer om innsidekjøp/salg er positivt eller negativt. Det er ofte veldig tynt grunnlag.
Om du klarer å finne et innsidesalg som har vært positivt for et selskap så skal jeg gi deg et poeng. Min erfaring er at det alltid er negativt.
Isolert sett er ALLTID innside kjøp positivt og innsidesalg negativt. Sånn er det bare, kommer ikke unna det.
Men ingen garanti for videre utvikling. Ref innsidekjøp i Fingerprint på 30 kr…
Synes folk legger overdrevent mye vekt på innsidesalg til tider. Folk trenger penger for å leve.
Jepp, og da selger de jo gjerne på et så gunstig tidspunkt som kvartalrapporter m.m. tillater.
Release 6.nov/8.nov
Angrer på at jeg har aksjer her nå. Heldigvis er det ikke så mange
Edit: La inn salgsordre nå, men bestemte meg for å sove på det, så jeg tok den vekk igjen . Førsteinntrykket var definitivt ikke positivt. Fatter ikke at de valgte å mikse pre-rendered cgi med noen shitty “gameplay” -sekvenser. Når jeg ser sånt så tolker jeg det som at de prøver å sminke at det egentlig ser for dårlig ut. Og etter min mening var in-game delen utrolig skuffende.
Blir full spillbar demo for massene imorgen
Så nettopp den andre gameplay demoen hos Youtube der Almir og Saul var i studio. Deprimerende.
Med andre ord var det smart å vekte ned sv meg
Ikke noe AAA?
EDIT:
“OVERKILL’s The Walking Dead is available to pre-order now as a digital title on all platforms and as a physical boxed product for consoles only at most major retailers for $59.99. A steel book deluxe edition of OVERKILL’s The Walking Dead, featuring the base game, the “Night Raid Character Pack” DLC, a variety of cosmetic skins, a digital art book and more, is also available to pre-order for $79.99. Players who pre-order either version will receive an assortment of in-game cosmetic skins as a bonus. As an homage to its comic book heritage, the physical steel book deluxe edition will also feature four collector cards illustrated by comic book artist Dan Panosian.
OVERKILL’s The Walking Dead’s PC-exclusive closed beta will begin later this year. Closed beta access will be available for PC pre-orders only. Players who pre-order the standard edition of OVERKILL’s The Walking Dead will receive a single invitation to the closed beta, while those who pre-order the game’s deluxe edition will receive four closed beta invites to share with friends.”
Jeg synes det ser greit ut men hadde ikke hatt noe i mot å sett mer gameplay
Grafikkmessig var dette ikke imponerende ved første øyekast. Spillmessig var det ok, så litt payday2-aktig ut gameplay i et walking dead universe, men det er vel å forvente fra starbreeze. Litt usikker her.
Noen som vil ta på seg forklaringshatten her?
Spillet ser ikke bra ut, dvs de to trailerene de slapp. Får se om hands on endrer det