Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Digger forskningsjefen til NANO solgte for å kjøpe hus… ca på topp :stuck_out_tongue:

Jaja vi har vært i pluss idag. ender nok i pluss.

Uansett greit med litt lommepenger i LA, så får heller @Onns være sur fordi jeg har solgt litt.

Aldri feil med gevinst. Jeg har knapt Starbreeze-aksjer selv, så jeg har ikke noe å være sur for. :smile:

Blir bare fascinert av irrasjonaliteten i hvordan man argumenterer om innsidekjøp/salg er positivt eller negativt. Det er ofte veldig tynt grunnlag.

1 Like

Om du klarer å finne et innsidesalg som har vært positivt for et selskap så skal jeg gi deg et poeng. Min erfaring er at det alltid er negativt.

1 Like

Isolert sett er ALLTID innside kjøp positivt og innsidesalg negativt. Sånn er det bare, kommer ikke unna det.

1 Like

Men ingen garanti for videre utvikling. Ref innsidekjøp i Fingerprint på 30 kr…

1 Like

Synes folk legger overdrevent mye vekt på innsidesalg til tider. Folk trenger penger for å leve.

2 Likes

Jepp, og da selger de jo gjerne på et så gunstig tidspunkt som kvartalrapporter m.m. tillater. :slight_smile:

2 Likes
2 Likes

Release 6.nov/8.nov

3 Likes

Angrer på at jeg har aksjer her nå. Heldigvis er det ikke så mange :joy:

Edit: La inn salgsordre nå, men bestemte meg for å sove på det, så jeg tok den vekk igjen . Førsteinntrykket var definitivt ikke positivt. Fatter ikke at de valgte å mikse pre-rendered cgi med noen shitty “gameplay” -sekvenser. Når jeg ser sånt så tolker jeg det som at de prøver å sminke at det egentlig ser for dårlig ut. Og etter min mening var in-game delen utrolig skuffende.

3 Likes

Blir full spillbar demo for massene imorgen

Så nettopp den andre gameplay demoen hos Youtube der Almir og Saul var i studio. Deprimerende.

2 Likes

Med andre ord var det smart å vekte ned sv meg :slight_smile:

1 Like

Ikke noe AAA?

EDIT:

“OVERKILL’s The Walking Dead is available to pre-order now as a digital title on all platforms and as a physical boxed product for consoles only at most major retailers for $59.99. A steel book deluxe edition of OVERKILL’s The Walking Dead, featuring the base game, the “Night Raid Character Pack” DLC, a variety of cosmetic skins, a digital art book and more, is also available to pre-order for $79.99. Players who pre-order either version will receive an assortment of in-game cosmetic skins as a bonus. As an homage to its comic book heritage, the physical steel book deluxe edition will also feature four collector cards illustrated by comic book artist Dan Panosian.
OVERKILL’s The Walking Dead’s PC-exclusive closed beta will begin later this year. Closed beta access will be available for PC pre-orders only. Players who pre-order the standard edition of OVERKILL’s The Walking Dead will receive a single invitation to the closed beta, while those who pre-order the game’s deluxe edition will receive four closed beta invites to share with friends.”

1 Like

@onns hva var det du ikke likte? Hva var det som manglet?

Jeg synes det ser greit ut men hadde ikke hatt noe i mot å sett mer gameplay :slight_smile:

1 Like

Grafikkmessig var dette ikke imponerende ved første øyekast. Spillmessig var det ok, så litt payday2-aktig ut gameplay i et walking dead universe, men det er vel å forvente fra starbreeze. Litt usikker her.

1 Like

Noen som vil ta på seg forklaringshatten her?

Spillet ser ikke bra ut, dvs de to trailerene de slapp. Får se om hands on endrer det