Helst investerar jag i F… efter den trailer.
Dessverre som forventet…
Og du mente jeg var teit som solgte på innsidesalget
Det mener jeg fortsatt. Hadde du solgt etter den traileren der hadde jeg derimot ikke sagt noe.
Det salget gjør st jeg kan dumpe resten idag uten å tape penger. Men. Jeg vurderer å øke
Husker noen som sa “risikoen har økt”. Det har den definitivt nå, for det spillet der kan ikke bære mcapen til Starbreeze. Sjokkerende dårlig det de viste fram.
Hva er det du ikke liker?
Som forholdsvis uinvidd er førsteinntrykket mitt en slow paced versjon av left 4 dead. Det er ikke nødvendigvis negativt, men left 4 dead 2 kom ut for snart 9 år siden.
Blir heller dying light 2 på meg om jeg skal ha zombie spill i år.
Har du sett gameplayvideoen linket over? Det ser jo helt horribelt ut. Se på bevegelsene, se på animasjonene. Det virker som de ikke har noen anelse om hvordan man lager transitions fra en animasjon til en annen, derfor ser det hakkete og rart ut når en zombie blir truffet av noe. Ting “hopper” rundt og er hakkete og rart. Det ser halvferdig ut. Altfor halvferdig til å være et spill som er 6mnd unna release.
Får samme følelsen som da de viste fram TSW og folk satt og påstod at “pyttpytt, animasjoner og grafikk er det SISTE de fikser før release, null stress”…
Jeg tror at de etter denne mottakelsen kommer til å flytte releasen inn i Q1 2019, for dette spillet er for viktig for Starbreeze til å kunne slippe i en sånn forfatning. Men de sier nok ingenting om det før utpå sensommeren/høsten.
Jeg tror foresten det ikke var grafikk/animasjoner som var grunnen til at TSW floppet…
Neida, poenget er at det er litt samme greia nå hvor folk sitter og forsvarer noe “half assed” med at “de fikser det nok, de har god tid”…
Jepp, har sett videoen, men jeg ønsket dine tanker om den. Du har vist god innsikt tidligere og ville ikke si hva jeg syntes før du hadde sagt noe.
Jeg fikk også SWL feeling på det, slossingen så ganske slack ut!
@onns så poenget ditt er at når slossingen og animasjonene ser half-assed ut nå, 5mnd før release, så kommer spillet til å være half-assed?
Magefølelsen og førsteinntrykket her skrek “selg” til meg, og jeg satt klar inatt for å legge inn salgsordre. Men så fant jeg ut at jeg har såpass få aksjer her likevel at jeg kan like gjerne vente og se hvor ille det går. Haha. Angrer litt.
Jeg tror det blir for middelmådig totalt sett. Tenk at dette opprinnelig skulle slippes i 2016. Så i 2017. Nå i 2018. Hvordan har det sett ut for halvannet år siden tro? Det jeg aner konturene av er et prosjekt som har byttet hender utallige ganger gjennom utviklingen. De har byttet spillmotor, og jeg tror mange viktige personer har kommet og gått underveis, og at ingen egentlig har vært (eller er) skikkelig dedikerte fra begynnelse til slutt på dette prosjektet. Ser for meg at folk kommer innom, lager litt grafikk, fikler med en animasjon, slutter igjen etter et par mnd. Så kommer nestemann inn, jobber videre med det halvferdige osv. Den røde tråden mangler.
Det er også en del interessant info fra tidligere ansatte der inne som underbygger teorien min litt. Tror det er litt kaos.
Det her er vel omtrent motsatt av det jeg føler er stemningen hos Funcom. Der har de gjort om på måten de lager spill på for å kunne holde på folk og ikke ha en boom-bust syklus med ansatte.
Syntes ikke spillet så helt forferdelig ut, men den forsvarer dessverre ikke prisen for meg som gamer.
Takker for innspillet Onns og egentlig glad jeg holdt meg utenfor her.
Blir spennende å se hva folk sier etter de får testet spillet i morgen. Gameplay så OK ut, kanskje litt ensformig/tregt det som ble vist.
Men kurs i minus 22% pga litt dårlig grafikk?
Eller fordi spillet ikke fremstår som AAA?
Man vet jo knapt noe som helst om hvordan spillet er, for det tør de fortsatt ikke å vise fram. Se på konkurransen, se på Division 2 f.eks. OTWD har ikke en snøballs sjanse i helvete. Det er trist, men akkurat nå er det situasjonen. Jeg kan ikke fatte at de har klart å fucke opp det prosjektet her så jævlig. Med såpass mye penger investert. Det er helt surrealistisk.
Med den overbevisningen din høres det ut som om du burde vurdere en short her faktisk