Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Men imax har jo ikke gjort noe med StarVR på ca evigheter. Så fakta taler jo for at det stemmer. Pluss at jeg har navn tittler og selskap på alle jeg prater med her borte. Så er mer som taler for at det stemmer enn at det ikke stemmer

1 Like

Ok, tingen er StarVr er dyrt for Imax og bygg kvaliteten er dårlig som betyr de må bytte headsett eller reparere dem ofte. Dette skal være grunnen til at vi ikke har sett flere inax investeringer i StarVR rom det siste året. Enterspace er vel også delvis betalt av Star?

Sluttkurs 9.93! Trodde det skulle komme en rekyl opp i dag, men det ble med troen.
Får trøste meg med at jeg ikke sitter veldig tungt her lengre. Normalt så vil en aksje falle tilbake etter E3 pga. nyhetstørke, men nå har den falt mye allerede.

1 Like

Jeg hadde ikke trudd de skulle falle snart 50% fra topp på en litt dårlig trailer. Men det har dukket opp litt annet grums siden, så man kan kanskje spørre seg selv hvordan kunne den stige nesten 100% de siste tre måneder istedenfor. :disappointed_relieved:

1 Like

Because hype. Skikkelige funcom 1.0 vibber over star nå. Bare å sitte klar for en eventuell krise og bli med på moroa

6 Likes

Mange hadde store forventninger til et spill SB har brukt 500mill og 3-5år på. ( trodde det var 4år men hørte igår at det var nærmere 5!).

Når de leverer noe som kunne vært solgt som Payday2 DLC til 9,95… som de skal kreve 59,95 for… da ryker kursen.

2 Likes

Yup. Skal følge med, og kjenner jeg har god tid. Kanskje det passer at når jeg selger Funcom er SB 2.0 på trappene. Kan hende jeg prøver bet innimellom da, men ikke med det første.

1 Like

Her er en liten kommentar til prisen på otwd :rofl: :joy:

“game isnt worth more then $20. The zombies look more stiffer then my little jimmy in the morning”

1 Like

Hehehe, Synes faktisk zombiene ser helt ok ut. Alt tattt i betraktning. Men 9,95 DLC til PD2 hadde dette solgt som hakka møkk.

100% enig, og Funcom 1.0 var ikke verdt penga.

1 Like

Trodde star hadde sluttet med betal DLC til payday2 så den muligheten var borte, da måtte man se etter andre løsninger… —>OTWD

Får inderlig håpe at star kan noe annet enn bare å lage payday2-aktige spill. Mulig star er for forelsket i payday2-formelen med DLCer. Den har vært ekstremt lukrativt da.

1 Like

Jeg tror bare Star sliter med at hele den kreative delen av selskapet som lagde PD serien har sluttet.

3 Likes

Ulf?

Han og alle andre, hele tenchambers er jo ex sb

Du har jo noen i Lion Game Lion som også er ex sb/overkill :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg tror ikke løpet er kjørt for oTWD, men nå må det overbevise i lukket beta. Hype-kortet feila litt under E3 pga spillet var i for dårlig kvalitet der og da. Det blir tyngre så kursnedgangen er nok berettiget.

2 Likes

PD2 har vært magisk og det er synd at de har brukt såpass mye av inntektene på ting som det ikke har blitt noe av. Jeg er også skeptisk til at de kun lager" PD2 spill" men OTWD skiller seg mer ut fra PD2 enn hva RAID gjorde.

2 Likes

hmm ny preview eller hva vi skal nå kalle det.slakt

https://www.forbes.com/sites/insertcoin/2018/06/15/boy-overkills-the-walking-dead-game-is-not-looking-great/#37b7426e690c

2 Likes

Slakt var mildt

While we almost take for granted how great games look on console and PC in 2018, when a bad one comes along, it really stands out, which is what’s happening with Overkill’s The Walking Dead here.

It just looks….horrible. The graphics are subpar, the animations are janky, the framerate is abysmal. And the problem is that we have about fifty other much better-looking post-apocalyptic games to compare it to, including a host with zombies like Days Gone and Dying Light 2. This looks like a school project by comparison.

If I’m being harsh, it’s only because I don’t understand how it took four years to come up with…this, and also why The Walking Dead wasn’t given to a developer to really maximize its potential. The Walking Dead could produce one of the premiere titles in the open world/post-apocalyptic/zombie genres, instead we get a mission-based co-op game that looks like a bad Left 4 Dead knockoff from 2009.
A big-budget Walking Dead game could be a huge blockbuster in the industry, but whatever Overkill has cooked up here is half-baked at best, and downright misleading at worst, given the cinematic trailers that were shown ahead of this gameplay, which are miles apart from the final product.

I suppose I may be wrong, and as ever, I need to wait to play it to make a full judgement, but man, this game looks rough, and I think better care needs to be taken of the license in the future.

Siste setningen er ganske drøy…

2 Likes

Huff det er ikke bra. Skulle tro det var en av de viktigste sakene å tenke på når det kommer til location based utstyr. Det er ikke alltid folk er like forsiktige i behandlingen av andres utstyr (om det er lov å si).
Vet du om de sliter med det samme på Vive-stasjonene også? Fordelen der er at det er relativt billig å bytte ut. Samme kommer sikkert til å gjelde Pimax, det er jo laget for konsumentmarkedet - men fordelen igjen er prisen og lav kost å ha reserver liggende.