Nei
Joda men den sniper challenge saken er ikke super spennende. og med 20stk som spiller den… Så tror jeg vi kan konkludere med at svært få kjøper Pre order for å spille den.
Här kan du läsa lite om aktiveringar och vad som menas
Avskrivning mao. da er det jo easy peasy.
Tackar Spararn :). Er ikke typen som setter meg dypt inn i slikt(vet jo hva avskrivinger er men ikke den spesielle “statusen” i spill-bransjen). Er mer Rema-typen, jeg(Lidl i Sverige? ). Enkle ting som gjelder her. Er det mye hype(typ nylige 15-16 kr og Halleluja) så blir jeg forsiktig. Er det mye trøbbel, bad news, uff-uff, osv, så blir jeg interessert.
Har egentlig funka greitt i 10-15 år så: why change a winning team. Sikkert bedre måter å tjene penger men men…
PS: solgte litt “her oppe” som jeg håper jeg tar tilbake rundt 9. Men helt OK om den går videre opp på mindre huff-huff.
“Enterspace är som sagt inte en svensk variant av VR Park Dubai, utan är mer att jämföra med restauranger som även erbjuder exempelvis bowling, biljard eller shuffleboard. I första hand kommer folk att gå dit och äta och dricka och kanske prova en VR-attraktion när man ändå är där. Givetvis kommer Enterspace också att locka gamers och VR-entusiaster, framförallt i början.”
Høres spennende ut
Se her… Noen news som gjør at denne går opp?? Eller er det kun min uber-enkle Rema-metode som funker igjen? ?
PS: solgte litt til på 9,90(men angrer nok når den står på 11-12 om èn uke eller 2…? Men som enhver Rema-sympatisør så liker jeg ikke å være altfor grådig )
Bo Kjøpte aksjer igår, så da følger menigheten etter.
Det er så bra når CEO-en trader i selskapet han styrer
Men så lenge han gjør dårlige trades er det vel positivt? Eller hvordan funker det? Han kjøpte jo 2 millioner aksjer på over 20kr, som ble solgt på, hva var det, 15? 13?
Den siste traden, å selge på 15 og kjøpte tilbake på 9 er vel noe han har “tjent” på.
Så man kan bare stryke kjøpet fra regnestykket?
Nei, det hele vitner jo litt om en CEO som ikke har kontroll.
Tror det er feil at han kjøpte igår. Aksjen reagerte igår riktignok. Men selvsagt er det negativt (ho kan bare gå og legge seg!)
STOCKHOLM (Direkt) Starbreeze vd Bo Andersson Klint har köpt 50.000 A-aktier i bolaget för 10:78 kronor styck. Det ger en likvid på drygt en halv miljon kronor. Transaktionen skedde den 14 juni.
Det framgår av Finansinspektionens insynsregister.
Han kjøpte 50k aksjer. Hvor mange solgte han uken før E3?
Ganske mange flere
Men kjøpte han ikke “ganske mange” flere enda tidligere enn det? Er det bare visse transaksjoner som skal tas med?
Tror ikke det er den som driver aksjen. Det var kjent igår tidlig og aksjen fortsetter idag. Ganske få vektlegger egentlig slikt lenger.(kan hende den brukes ennå av noen “lure” haussere?)
Mye viktigere med sentiment eller huff-huff indexen som den kan kalles pr nå
Der tror jeg du tar feil, jeg tar kjøp/salg fra CEO som et uttrykk for hva vedkommende mener om selskapet og hvor det skal. Det tror jeg de fleste andre gjør også. Får se om det var lurt i Funcom.
Når CEO selger og kjøper med noen dagers mellomrom, og de i mellomtiden har kommet med viktige nyheter, så setter jeg definitivt spørsmålstegn.
Aner ikke hva du fabler om så vanskelig å svare deg.
Ceo solgte rett før de presenterte et ass spill. Og han kjøpte litt aksjer etter at kursen var bomba ned fra 16 til 10kr.