Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Selskapet finnes allerede, men det har byttet navn til Funcom. Kommer med et kult coop spill i 2019?

4 Likes

I dag er siste dag med investor meetings i forbindelse med obligasjonen. Blir veldig interessant å se hva som skjer der.

2 Likes

Har du fått noe input om hvordan tegningen ser ut?

Nei :

Following the investor meetings, a senior secured bond issue of up to SEK 500 million with a 3 year tenor may follow, subject to, inter alia, market conditions

1 Like

Litt av en timing på dette obligasjonslånet. Korreksjon i markedet eller krakk og så usikkerheten med otwd

1 Like

https://steamcommunity.com/app/717690/discussions/0/1735468693689942590/

“Here’s a funny story, I shot one of the bad guys right next to his friend and this is how the reaction went down.
“huh i thought i heard something… OMG A BODY… guess it was nothing”
That is literally the events that took place.”

“I am so done, the ai is dumb as xxxxx I even saw one walking into a door like a moron.”

" Conclusion
Overall i would say this game needs a lot of work. For the price you’re asking, it’s way too much.
Before you start whining about “it’s only beta you don’t know what the game will be like” let me tell you now, the beta has set a good xxxxing example of what the games future will hold. No ammount of content will fix the issues that need addressing. There needs to be some serious changes, especially with competing games coming out around the same time.

I do not recommend this game, sorry almir but you need to go back to the drawing board with this one."

1 Like
2 Likes

Veldig bra video :slight_smile: Selv om han var negativ til en del ting ( loading tid , matchmaking , pris, melee combat( de 3 første er øverst på min liste) ) så var han overraskende positiv til spillet. Spørsmålet er kanskje om de får gjort noe/nok før launch. Pris burde jo være “enkelt” :wink: Tror jeg uansett holder meg borte fra aksjen inntil det kommer mer info om finansiering eller at OTWD ligger som #1 på GTS

1 Like

https://steamcommunity.com/app/717690/discussions/0/1735468693692594521/

Grundig gjennomgang fra enda en betatester der, men dette er en fin oppsummering på slutten:

" This game has no heart, soul, or any sort of energy that makes it enjoyable to play. It is a dead husk of an engine which once had life and is now on life suppport making you feel like a headless chicken who’s simply running out the clock.

As a $60 title it is embarrassing what is offered here. Even for a $20 title it’s not good. I do not remember how much PAYDAY™ The Heist went for 7 years ago on release, but I feel like it was <$30. Now they think it’s fine to charge twice that for an inferior product that admittedly some subset of gamers with 0 standards will possibly find some enjoyment with. But for the average person, they’d be better off playing the long since forgotten The Walking Dead: Survival Instinct which was somehow better than this lifeless experience. (<— OUCH!)

That or just wait for World War Z and No More Room In Hell 2 (coming nex year). Or go play the original which is free to download on Steam."

1 Like

Det var endel ting som hørtes kult ut, men dessverre endel av det var ting som kunne blitt bra men ikke helt var det enda.

Sikker på at den er så grundig ? :wink:

“Clicking LMB will do a light attack which is completely useless.”

Det er jo LMB man bruker når man dreper walkers med meleevåpen…

1 Like

"Clicking LMB will do a light attack which is completely useless. Holding LMB does a heavy attack which will sometimes kill a zombie outright if you aim for the head. The feedback is terrible and often times zombies don’t die immediately. They have a lingering ‘death’ animation where they fall over sometimes more than a second later. The actual feel of hitting zombies feels completely dead (pun not intended) with no weight and overall melee combat feels generally worse than System Shock "

Ja? :sweat_smile:

“Clicking LMB” er definitivt ikke ubrukelig men du må treffe mer enn 1 gang.

Det går vel ikke an å drepe en zombie hvis du ikke sikter på hodet. Tar du beina på en kommer de jo bare krypende etter deg :smiley:

1 Like

Jeg har ikke testet betaen, men av det jeg har sett så ser det så altfor generisk ut og mangler liksom helt sjel. Virker som de har vært supergira på å ha TWD-merkevaren i boks i mange år, men når de først skulle lage et spill ut av det så hadde de egentlig null inspirasjon og bare satte sammen noe på autopilot. Lånte litt fra andre titler og bare kasta det inn, uten at de egentlig har noe plan. Litt fra Payday, litt crafting fra andre spill, litt fra andre zombie-spill. Og sluttresultatet er en lapskaus hvor ingen egentlig har tatt høyde for at de forskjellige ingrediensene faktisk burde høre sammen.

@onns hvis du er interessert i å teste det ut kan du få en betanøkkel hos meg som gjelder nå i helga.

1 Like

Ja gjerne det! Takker og bukker!

1 Like

Ok da har du fått, gi en tilbakemelding på forumet hvis du får spilt det da :wink:

Jeg synes spillet er helt greit . Mye bra men mye dårlig og. Melee combat burde helt klart vært mye bedre siden det er det man bruker mest. Kanskje de burde snakke med Funcom ?

Jeg har ikke spilt missions som ble lagt til i siste fase men synes den første defense missionen var relativt kjedelig. Liker heller ikke at det plutselig dukker opp walkers inne i campen ( DVS, de kom ikke inn gjennom portene ). Hell or high water likte jeg veldig godt og hadde alle missions vært like bra hadde jeg ikke klaget på prisen heller. Jeg vet jo uansett ikke hvor godt jeg hadde likt den etter å ha tatt den 10+++ ganger :slight_smile:

1 Like
1 Like

Vi räknar med att spelet säljer 0,8 miljoner enheter de första två månaderna

Payday 2 solgte 1,58m på 7 uker til sammenlikning