Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Ser ut til å åpne godt over 7 faktisk. Hadde jeg ALDRI trodd.

1 Like

Hvor slenger du ut snøret på bear papirene?

Flere enn meg som ikke får opp noe på aksjen nå? Stoppet?

Ingen handel enda. ser det ut som.

Ser det står auksjon.

Fikk fortalt at det er normalt med åpningsauksjon når det er store kursutslag. og når den åpner ned 16& gir det mening.

Skjønner ikke hvorfor bear papiret ligger på samme pris som når SB var nede i 6kr. Skal det ikke være marketmaker der?

Hadde 15.80 i snitt, kom meg ut på 13.30. Du skal faktisk ha litt av æren for at jeg ikke tapte mer. Du bekreftet den gang mye av det jeg selv oppfattet som den fremtidig rettingen av starbreeze,

Edit: skrive leif. Sykt mye mas på kontoret så går litt fort i svingene her.

2 Likes

Yea… Made no sence. jaja

Litt av poenget med å reise til E3 var jo å sjekke ut OTWD, personlig ble jeg grepet av hypen og økte for mye og solgte for sent, men startet å selge på 13,59 med siste batch på 10,50. Så tapet ble begrenset

2 Likes

La inn ordre på 35kr. Fikk bare avvist av markedsplassen tilbake. OK, roger that.

1 Like

Bare 13% ned på åpning? Overraskende bra :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ca 700 reviews første dag, eller kanskje 42000 solgte. Litt dårligere enn CE, men utrolig negative user reviews får meg til å lure på hvor kjapt salget dabber av…

1 Like

Antall spillere kollapset iallefall rimelig fort fra 10k.

2 Likes

Er det en lansering man skal selge er det vel denne

4 Likes

Stakkars de som ikke ser denne katastrofen i emning, kursen holder seg overraskende bra.

1 Like

Avventer shortingen, ser jo ut som den stiger… Krazy opplegg.

1 Like

Blir bare mer lysten på shorten da. Men ser ikke ut som kjøpsprisen påvirkes av dagens bevegelser på de produktene jeg har sett på? Kun salgsprisen.

Derfor jeg velger å faktisk shorte aksjer ikke kjøpe derivater.

1 Like

Må ha vært en patch som gjorde at det droppet så kjapt.

Har fått testet et par runder nå og irriterer meg fremdeles over matchmaking og loading times.

1 Like

Investormøte i Sverige i går - SEB. Når er neste møte arrangert via ABG? Og er dette londonmøtet?

@Evilfreud

ABG møtet er idag i stockholm. Londonmøtene vet jeg ingenting om

Men var det et SEB møte også?