Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

ALT kan jo tross alt ikke henge på OTWD? Kortsiktig kanskje, men de har jo flere spill på vei…heldigvis.

Det spørs jo… Før ville jeg ikke tvilt så mye på det, men etter å ha sett hvordan OTWD ble etter nesten 5 år i gryta så er jeg superskeptisk til alt. RAID var en fin indikasjon på hvor ille det står til.

1 Like

Greia er at jeg så hva Funcom drev på med før de fikk Rui som sjef. Etter AoC-floppen, så hadde de flere hundre millioner i cash, men ingen klar retning. De brant alle penga. SB har flere ben å stå på, men det hjelper ikke med publishing hvis de brenner alt på dårlige interne spill og VR. :stuck_out_tongue:


Neste støtte er vel egentlig 3,17 :stuck_out_tongue:

1 Like

Tror jeg drøyer litt…

1 Like

Jeg og, selskapet har seriøse problemer helt fra toppen av…

StarFan2

bunnen er ikke nådd. De har jo ikke startet å rydde i kostnader enda…

3kr ? bra kjøp?

Jeg vil si ingenting er bra kjøp før de har finansieringen i orden og noe er gjort med ledlesen. :stuck_out_tongue:

Jeg tror ikke de får finansiering før de kommer opp med en kostnadsplan.

1 Like

Kanskje det å skille ut VR hadde løst litt. Men de må fortsatt få en plan for OTWD og Payday 3. Nå ser OTWD ut som et pengesluk.

Vr bør vel skilles ut og selges, Staben bør slankes og PD3 bør de begynne på.

De må få gjort noe med ledelsen. Det er ikke utviklerne sin skyld at OTWD er et takras.

Hjelper ikke å ha en amatør som executive producer :wink:

Jeg tror de kan gjøre mye for å overleve :slight_smile:

Hallo ? De flyttet vel hele 15mill/år over i Starvr!! :wink:

Jeg tror det kunne løst det meste , iallefall fram til crossfire. Kombinerer man det med å redusere antall ansatte i stockholm så tror jeg de klarer seg fram til pd3 .

1 Like

StarVR er faktisk et poeng. Men jeg tror det er mye som bør ryddes og byttes ut i spill utviklingen også.

Det er jeg enig i . Spørsmålet er hvor lett det er siden et av problemene sitter på toppen…

1 Like

Problemet slik jeg ser det er gutteklubben grei rundt Bo, hvor helt tydelig udugelige mennesker får alvorlig mye ansvar for blant annet OTWD. Men kanskje Bo skjønner at noen kompisser bør gå. hvis ikke regner jeg med at de større investorene begynner å fortelle han hvor skapet bør stå.

4 Likes

Vi nærmer oss! F… knew it!

Edit: Men har du tatt hensyn til alt av A +B aksjer ++ da?

Jepp, men litt kjapp hoderegning, så ikke skyld på meg hvis jeg er 100 MSEK på villspor. :stuck_out_tongue:

1 Like

GTS #142 eller no… uff

Edit: Ok pluss #51 da… :sweat_smile:

Næsjda, 51. plass, 18 plasser foran Conan Exiles! :stuck_out_tongue: