For å være ærlig, så synes jeg SB virker dyr på 3 kr også…
3kr gir EV på : 3*280 +500 (rentebærende gjeld) +300 (gjeld de må ta opp for å kunne fortsette ut 2019) = 1640.
For å være ærlig, så synes jeg SB virker dyr på 3 kr også…
3kr gir EV på : 3*280 +500 (rentebærende gjeld) +300 (gjeld de må ta opp for å kunne fortsette ut 2019) = 1640.
Hvis magien som skapte PD2 er borte er den jo dyr.
Den magien er loooong gone. Raid WW2 og OTWD er begge forsøk på PD2 med annet tema, begge er jo kjempeflopper vs utviklingskost.
Hvordan fikser Starbreeze finansieringen:
0 stemmegivere
Ja men de har alikevel gjort en kjempejobb med å holde inntektene fra PD2 oppe. Dette var jo et spill som i utgangspunktet skulle ha 2 års levetid og SB har i år 77.3MSEK(ikke utenkelig at det passerer 100MSEK iløpet av året ) i inntekter fra det. Tror faktisk det er enklere å lage PD3 enn å ta samme konsept men legge på nytt tema/setting.
De burde lage PD2 HD-edition.
De har iallefall en hel haug med maps de kan ta med seg til PD3
Jeg tenkte mer som en stop-gap measure, burde vel ikke ta mer enn et år å porte PD2 med de best kjente mapsa til Unreal-motoren?
Hehe problemet er at de da ødelegger for pd3
Du glemte konkurs
Ingen som tror på lån
Glemte konkurs!
Glad for å ikke være CEO i Starbreeze nå.,
Han har masse A aksjer enda og sikkert endel B aksjer.
Han solgte bare på 5 for å dekke inn kjøp på 15 for lånte penger…
SB opp 7%, mange som vil trade.
Starbreeze kan gå langt uten å ha orden på finansieringen, men det blir som Funcom som vel var oppe i 2,50 før de kjørte emisjon på 0,55. Veldig stor sjanse for å sitte igjen med brente fingre.
Ja men korte trader på et par dager eller kortere, da har man uflaks hvis elendig mld kommer. I det lange løp er jeg helt enig.
14% opp i dag, tok du en trade?
Daytradere, Ser mange på XI tradet den idag fordi de forventet bounce på gårsdagen.
Helt vanlig dead-cat-bounce trading. Det er 150% opp til der de var for 1-2 uker siden, så hvis man går halvveis opp blir det jo moro? Ikke like moro den dagen man sitter på aksjer og de kommer med emisjon da