Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Se der ja, rimelig seriøst mao

Holy shit ass :stuck_out_tongue:

Hvilken kjernevirksomhet skal de fokusere på nå? Payday 3? Da trenger de jo endel hundre millioner som de ikke har + at de har gjeld de må få refinansiert.

Dette er kun en tradingaksje muligens daytrading før løsning på finansiering er funnet er min klare anbefaling her.

1 Like

Dette må vel bety at de får inn litt penger, siden Skybound bryter lisensieringsavtalen?
Hva betalte de for lisensen?

Jeg tror det er omvendt. SB slipper å betale resten de skylder :wink:

2 Likes

Det store spørsmålet er hvor langt de har kommet med crossfire ( og eventuelt hvor dårlig det er…)

1 Like

Neppe særlig langt tipper jeg. Tror det kun er payday3 som kan få interessen opp nok til en kriseemisjon av type funcom 1.0 på 0.55. Mobilspillet er en joker dog.

Mobilspill krever vanligvis dype lommer for å få inn spillere…

Og uhyre vanskelig å få inn en stor hit.

1 Like

Det er INGENTING som tilsier at SB er spillselskapet til å få til noe slikt nå…

Enig, det burde blitt skrevet bok om SB:Hur röra sig bort efter en stor framgång.

1 Like

Men det er vel ikke SB som lager spillet ? er ikke det outsourcet ? Og er kanskje derfor de har fått inn Universal som publisher :

“Under the agreement, Starbreeze will receive a 1.5 MUSD advance payment upon signing, and Universal Games and Digital Platforms will cover certain costs for continued development, marketing, live operations and user acquisition with respect to the game.”

1 Like

Hva skjer med alle som har kjøpt spillet da? Mister tilgang og ingen refund? Kommer ikke til å bli pent…

De får fortsatt tilgang, men med 0 nye spillere, så dør det ut.

1 Like

Man beholder tilgang, men jeg skal prøve å refunde mitt idag.

2 Likes

Alle får en gratis kopi av Payday 2?

1 Like

Så nå skal 505 ha tilbake 4,8 MUSD av Starbreeze…

3 Likes

Da er Overkill’s The Walking Dead borte fra Steam.

Rest in peace.

1 Like

Star gikk bare ned 15% :stuck_out_tongue:

Funfact. Jeg kjøpte spillet i oktober i 2018. Men får fortsatt lov å submitte refund request :stuck_out_tongue:

Oppdaterer om den går igjennom.

1 Like