Dere er på toppen. Det bærer kraftig utfor herfra…
Vel Onns. Det er en ting som bekymrer meg og det er det fysiske forhåndssalget av crimewave. Det har ikke tatt av ennå og jeg husker med gru tilbake på forhåndssalget til TSW, der TSW lå nokså langt nede på listene, litt som crimewave nå.
Da var resonnementet til omtrent hele funcominvestor at
det er det digitale salget som gjelder nå.
ingen kjøper fysiske spill lenger.
Når kjøpte du et spill i butikken sist?
Jeg laster ned alle spill på steam etc.
Og fasiten var kun 250k solgte i forhåndssalget og kursslakt.
25% anslår bransjen selges digitalt på next-gen i gjennomsnitt.
Håper virkelig dette går bedre…
@Alex men hvor store forventninger tror du det er til Crimewave? For meg er evt store inntekter derfra kun en bonus. Det er TWD launchen jeg venter på.
Hittil, så har Crimewave edition til Payday 2 generert sånn ca ingenting på google trends, men litt vanskelig å si om det er fordi folk søker på Payday 2, eller om det virkelig er null interesse pr dags dato. Jeg heller mot det sistnevnte, og at de må kjøre noe skikkelig PR-stunt for å få opp interessen. Noe jeg tror de har planer for.
Jeg snakker om retail om listeplasseringer f.eks. her:
http://www.gamestop.com/browse/games/playstation-4?nav=2b12,28-xu0,13ffff2418-5-1dc
Hvilke lister sjekker du? (edit: så du la ut over)
Det er en forskjell fra TSW at dette kommer i tillegg til noe som allerede ligger pluss. Så da blir jo marginene litt annerledes
Er coolshop noe store siden du nevner de?
Crimewave edition PS4: Amazon Best Sellers Rank: #14,816 in Video Games (See Top 100 in Video Games)
http://www.amazon.com/Payday-2-Crimewave-PlayStation-4/dp/B00PADRQ9K/ref=sr_1_1?s=videogames&ie=UTF8&qid=1429535807&sr=1-1&keywords=payday+2+crimewave+edition
Crimewave edition Xbox One: Amazon Best Sellers Rank: #4,978 in Video Games (See Top 100 in Video Games)
http://www.amazon.com/Payday-2-Crimewave-Xbox-One/dp/B00PADRPIC/ref=sr_1_2?s=videogames&ie=UTF8&qid=1429535807&sr=1-2&keywords=payday+2+crimewave+edition
I’m all out av SB etter pene ~80% på relativt kort tid. Har veldig trua på 12-16 måneders sikt, men både tror og håper på en billigere inngang igjen i mellomtiden. Får jo håpe for andres del at jeg tar feil
Gratulerer
Jeg har beholdt alle mine aksjer, men forstår den som tar gevinst her etter en kjempeutvikling den siste tiden.
Dagens kurs/1,8 = 6,55 eller deromkring tipper jeg
23.02.2015 KJØPT STAR xxxxx 6,8786 xxx xxx,xx NOK 0,90 xxx xxx,xx
Takk! Var VELDIG i tvil, men har tatt inn alt tapt ++ fra FC dippen, så “turte” ikke sitte lenger nå. Synes den har gått litt “brått” den siste tiden, så håper på en liten korreksjon straks.
Aldri for tidlig med høydeskrekk etter 80% gevinst spør du meg. Jeg er fristet til å gjøre det samme.
Hovedgrunnen til at jeg ikke gjør det er vel at jeg tror potensialet er kjempestort og fordi det ligger et “gulv” på ca 11kr på kjøpet fra 505 games. Evt korreksjon vil mao ikke få kursen til å gå spesielt mye ned, så lite å tjene på en trade.
Meget mulig den ikke går under 11 igjen, men var jo dette med innsidekjøp og salg igjen da. Kan vel sees på som begge deler ift. 505 games
Jeg tror svaret er ja, men trolig ikke like mye.
Jeg tror det markedet må bli skuffet dersom kursen skal korrigeres mye ned nå. Den store forskjellen er at nå priser ikke markedet inn ting som er rene spekulasjoner og ikke meldt av selskapet selv (Storm), mener derfor at risikoen er noe lavere denne gang, men så klart mye høyere risiko nå enn på 6-7 SEK.
Ser hva du sier her, men satser på at 505 Games satt på noe ganske tilsvarende inside informasjon når de gjorde handelen. Den avtalen er jo mye av grunnen til at kursen gikk opp nå. Kanskje 505 games har regnet litt på hva de tror PS4/Xbox One releasen vil gi av penger i kassa?
Litt TA
SMA5 (grønn) nå høyere enn tidligere topp 10. april og er i en stigende trend.
SMA50 (svart) stigende trend og nærmer seg SMA200 (golden cross)
SMA 200 (rød) svakt stigende trend.
Swedishbulls: The bullish pattern that was previously identified is finally confirmed and a BUY signal is generated. The market is telling you about a new profit.
kanskje 5? eller 4?
En ting er hvertfall sikkert, folk er riv ruskende gærne. SB er priset til 1.7 Milliarder, på en nesten fraværende bunnlinje.