Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

nye artikler:

1 Like

Er i London så får ikke fulgt med så mye. Når skal spillet som de har kjøpt lanseres?

Intervju med Almir

med Official VR Gameplay Trailer

noe jeg la merke til:
Hvis vi ser bort fra VR-spillet skal det andre otwd-spillet bli med nye mennesker, ikke de som man kjenner fra serien.

Skal de lage to TWD spill? Jeg trodde oTWD bare skulle støtte VR.

slik som jeg forstod det av intervjuet med almir blir det to spill:
et single player VR spill og et coop otwd.

Ser ut som om den litt slappe Official VR Gameplay Trailer blir straffet litt i markedet i dag.

Så Ubisoft sitt show i natt og de kan virkelig lage trailere. Nå har de uendelig mer ressurser enn star da.

edit: 4.plass i UK på crimewave edition playstation 4 retail

Hvor mye mener folk er dyrt for en trailer da? Kunne vært interessant å høre hva som er dyrt og hva som er billig for en teater trailer. Snakker vi 200 tusen dollar for en god av typen den mest kjente tsw traileren fra lanseringen? Altså den med templardama som skyter ravnemannen hvis dere husker. Eller hva mener dere? 100 tusen?

Det var vel litt dyrt. Skal jeg tippe 50 000 dollar minuttet?

Ned i dag?

BTW, som gamer så høres TWD+VR magisk ut.

2 Likes

Det var dealer som dette jeg etterlyste tidligere. Det blir interessant å se hvordan dette går. Ikke så spennende lenger siden jeg såvidt har aksjer. :stuck_out_tongue:

2 Likes

God avtale, men den er ikke like god for star som den første avtalen.hvor mye cash har star igjen nå? Analysen fra remium om at star ikke vil prioritere store overskudd nå,men bygge nye star sakte men sikkert, treffer bare bedre og bedre

1 Like