Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Desperate tide krever desperat innsats.

Nå kommer smellen… Endelig.

1 Like

Jag ser inte så mycket negativt, men vad är det som tar sån tid med att fixa Xbox versionen? Det skapar enormt mycket dålig PR, jag är rädd att man tappar massa i försäljning på grund av det. :frowning:

Det positiva är att det verkar fortsatt sälja riktigt bra på steam. Ännu en lyckad puls :slight_smile: Nu ser vi bara fram emot lite sköna försäljningssiffror!

2 Likes

Pass på her

Pass på hva? Å kjøpe seg opp igjen hvis den dipper langt nok? :smile:

1 Like

Eller sikre seg litt gevinst for de som var med hele veien opp? :slight_smile:

Hvis du har vært med hele veien opp, så lar du deg nok neppe sette ut av et 33% fall fra topp. Da har du mest sannsynlig tenkt å sitte til rundt TWD launchen. Noe annet er ikke logisk i mine øyne.

Det kommer an på hva du mener med logisk. SMA50 er i ferd med å knekke…

Jeg mener at hvis du ikke har solgt ut nå, så følger du ikke noe teknisk analyse e.l., da har du gjort en fundamental analyse som viser kurser på mye mer enn 27kr. (Jeg mener det er mulig vi skal høyere enn 27kr, men risikoen for at vi ikke skal opp dit er også stor, mao er jeg ikke inne i aksjen).

Her er jeg litt uenig. Tror det er mange som har kjøpt bare fordi de ser at kursen stiger og stiger…

1 Like

36% og 45% Fall nå fra toppen for A og B aksjene…

Siden 12 og 10 juni?

1 Like

Ja, og fortsatt opp 140% bare i år… fallhøyden er fortsatt stor tror jeg.

1 Like

Åh tenk på alle som kjøpte på toppen.

De begynner å få nerver nå, snart halvparten borte!

Ah ok, jeg tenkte relatert til folk her inne, har ikke inntrykk av at det er så mange inne i aksjen nå.

EDIT: utenom @Onns da :smile:

1 Like

Spørs om han vil ha min hjelp :slight_smile:

1 Like

Nei hvorfor skulle du solgt til priser 50% opp… Du som er så glad i Starbreezeaksjer… Da kunne du jo virkelig fyllt på nå og når aksjen igjen kaver nede på 5 tallet.

1 Like