Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Hadde du hørt på @Gordon så hadde du aldri kjøpt en eneste aksje og ikke hatt noe å selge. :wink:

3 Likes

Hva gjør du med pengene etter det? All In i Funcom? :slight_smile:

2 Likes

Hvis Funcom overlever til 2017, så har jeg investert i dem, for da har de fått LMO til å ta av :smiley:

2 Likes

Denne filmen må da være god reklame for Payday? :smiley:

2 Likes

Haha… Satan dere blir vannet ut. Og her kom enda flere utgifter på kjøpet. Morn du, ikke lenge før vi får en stjernesmell

Virker ikke som noen av satsingene skal ha negativ innvirkning på finansene. Hvordan er det mulig? Skal ikke disse ta ut lønn? :slight_smile:

3 Likes

Blir i hvert fall mere og mere spennende å følge Starbreeze. Går fort i svingene her. Kanskje litt for fort?

Kjærlighet gjør blind.

Nei. Som for andre investorer er prosjekt med P/E over 15 automatisk ikke interessant. Man må kunne kjøpe noe billig for å selge dyrt. Starbreeze må ned over 50% før i nærheten av rett priset… Kanskje mer.

Ja… Like dumt som at jeg ikke fikk med meg opticom :smile:

Men saken er at i det lange løp så lønner det seg å investere i selskap tuftet på verdiskapt bunnlije og mindre drømmer og fjas.

Det er det som er saken. Inntekter (det er bunnlinje), har SB bare klart en gang. Og det var med PD2 før de startet med denne stormannsgale greia. Min spådom er at du får se veldig lite til inntekt fremover… Noe omsetning ja. Men EBIT blir alltid rød.