Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Trading tror jeg

deathwish tror jeg?

Vi er veldig glad i å tro her på STarBreeze tråden.

Hva tror du om at MSI har solgt så mye?

Hvorfor har de solgt?

Javel ja… Rykter… Det var ikke noe du bare fann på selv? :smile:

Hvem fortalte deg disse ryktene? Var det selgeren selv, eller en forumapekatt med litt for god fantasi?

Denne tråden er om StarBreeze og Tro. Please stay on topic :smiley:

Det vet jeg at det går an å tjene mye penger på. Hadde håpet at vi skulle lenger ned før vi gikk opp igjen, men ser ikke slik ut. Som jeg sa tidligere, så kan det godt hende vi ikke dipper før TWD-launchen nå. Den er mindre enn 18mnd unna.

1 Like

Når jeg leser slike innlegg:

[quote]En andra anledning är att det finns lite bättre guestimationer på Crimewave-försäljningen nu. Enligt VGcharts har fram till 20e Juni sålts ca 120.000 ex fysiska kopior av spelet, vgcharts estimerar ganska grovt men om vi leker med tanken att de har exakt rätt så gissar jag att vi kan räkna in runt 500.000 sålda ex som bokförs i kvartal fyra. Den siffran får jag fram genom att inperpolera in lite försäljning för datumen 20-30e juni samt att räkna in den digitala försäljningen som enligt vad jag hört bör utgöra runt 70% av den totala försäljningen.

Av detta följer att kvartal fyra isåfall skulle kunna inbringa en vinst på över 50M sek vilket får ses som mycket starkt.[/quote]

http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1836267

Så blir jeg ganske overbevist om at vi skal ned etter rapporten.

1 Like

Rett linje opp i 18 mnd? :slight_smile:

@Onns 300K er helt rimelig, men konklusjonen 50 MSEK profitt i Q4 tror jeg ikke noe på. 15 MSEK tipper jeg, men trolig 10 - 20 MSEK.

1 Like

Er de synske?

Ja, men de kan vel ikke vite hvor mye det skal selge på forhånd?