Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Det sto at de forventer at mange kommer til å be om en refund for XBONE versjonen grunnet at spillet ikke kommer til å fungere i flere uker etter lansering :slight_smile:

2 Likes

Jepp, ingen tvil om at de gjør det bra med Payday 2. Liker også at selv om ting er litt dyrt når det først blir lansert, så er det garantert mulig å kjøpe det senere, godt rabattert på salg.

De begynner å slite litt med å få like bra oppmerksomhet nå som før, så jeg synes det ser ut som spillet får litt mindre oppmerksomhet for hver gang det er på salg:


https://www.google.com/trends/explore#q=%2Fm%2F0rpglmj&date=1%2F2014%2019m&cmpt=q&tz=Etc%2FGMT-2

På den andre siden, så ser det ut som Payday 2 har fått masse oppmerksomhet etter sist salg/crimewave launchen. Trenden er fortsatt rundt 50% høyere enn den var tidlig i juni.

Det som skuffer meg litt er at DLC-ene kun ser ut til å bli lansert på Steam, og ikke for PS4/XBox One. Det tror jeg er en PR-blemme som de kommer til å få svi for. Skal de ignorere konsolleierene denne gangen også?

1 Like

Working with Microsoft still. Trying to make it so everyone can play!

Hva maser du Onns om posting i SB tråden etter? Du poster jo like mye i Funcom tråden.

Det er ikke dobbeltmoral. Han tar igjen. Fordi du selv ikke ville endre deg. Når du begynner, han så spør pent om du kan slutte, og du fortsetter i uforminsket styrke, og han deretter begynner å gjøre det samme som du gjør (bare at han snakker tall og du snakker dritt - det er OG en vesentlig forskjell) ja da er det ikke dobbeltmoral, men action/reaction.

Det første: tar igjen for at du skriver mye på Funcom tråden. Du nevnte her oppe at han nå har halvparten av sine på SB tråden. Følger du ikke med i samtalen?

Det andre: Han snakker jo mye om tall, ebit, utgifter osv. Du snakker om elendige spillutviklere, dårlig dreamworld grafikk motor med syke ansikter osv. Altså subjektivt dritt.

1 Like

Til dette kan jeg bare si, enkelte leser regnskap, mens andre ikke :stuck_out_tongue:

Ja det er jeg helt enig i. Og jeg unner SB suksess. Jeg kan finne på å kjøpe en gang også. Men foreløpig har jeg aldri spilt noen av spillene for de har ikke vært etter min smak. På den annen side går det selvsagt ANN å se forbi personlig smak og kjøpe aksjer om en tror kursen skal opp. Men det gjør jeg heller ikke.

2 Likes

Hyggelig å se så mange av våre svenske venner ta turen fra Avanza og hit - i går hadde vi over 300 investorer som kom via Avanza og leste denne tråden :smile:

6 Likes

Har 1/12 av maxmengden aksjer.kjøpt for 1/3 av dagens verdi.

2 Likes

Jeg fant forklaringen her:
https://www.avanza.se/placera/forum/trad.927.1828848.html

Preacher… lurer hvem det er av profilene her inne? Hehe… :wink:

1 Like