Må le av reviews som dette. Fyren har ikke spillt spillet på lenge, har ikke reinstallert spillet og klager på en haug med ting som han da altså ikke kan vet om fortsatt er så ille som han mener eller ikke. Ubrukelig
Forstår disse litt bedre
Det er faktisk utrolig at de fortsatt har disse problemene ett år etter release. Det virker som det er først og fremst i dag.
I går, så var det 90 positive og 25 negative reviews, så 78% positive. Det er rekord
Jeg liker dette reviewet da, basically så sier det at hvis du får spillet til 16$, så er det verdt penga.
Uten disse problemene hadde de ikke havnet veldig langt unna i dag heller og det ble til slutt 60 positive og 33 negative . Ser forresten ut som om de fleste positive kommer i siste halvdel av døgnet.
Ganske flaut at de sliter med online servere nå. men samtidig veldig bra at offline modus funket.
Starbreeze har sluppet det første in-engine bilde fra Project Baxter. Antyder at de går for en mer stilisert grafikk (minner litt om Arcane).
Digital Bros konverterte et lån på 215M til B aksjer med en kurs på 1.45 SEK. I etterkant så har vel ikke det vært spesielt god butikk for Digital Bros… kan være det også ligger til grunn for at de føler de bør få mer igjen for investeringen.
De skal ha 30% av inntektene ifølge avtalen, konverteringen har ikke noe påvirkning der.
Klar over det, men vil tro at PD3 lanseringen og kursfallet ikke har bedret stemningen mellom selskapene.
Nei hvis SB ikke betaler det de skal betale så kan det surne seg, men er garantert detaljer vi ikke vet om.
Ja det er det nok og det de krangler om er jo fra gamle avtaler som Bo stod bak. Prøvde å finne ut mer om hva uenigheten består i men SB ville ikke si noe annet en at de mener deres definisjon av “net revenue” er korrekt . Prøvde å ringe DB men ser ikke ut som om de hører meg og får bare “Pronto… Pronto!!!.. PRONTO!!!” . Liker egentlig å ringe om slike ting men siden man ikke kommer gjennom får jeg vel heller sende mail.
Gir mening da, DB mener SB betaler forlite fordi uenighet rundt net revenue.
Det konvertible lånet var bare en del av det de kjøpte fra Smilegate . Tror de betalte rundt 200MSEK for det og de 150MSEK de fikk fra Starbreeze i fjor var også en del av denne dealen i tillegg til aksjer.
Totalt sett har nok uansett investeringen i SB vært en dårlig deal for Digital Bros og er årsaken til mye av gjelden de sitter med.
EDIT:
" The total price of the deal will be €19.2 million, for assets with a nominal value of €36 million.
Smilegate’s holdings include: a convertible bond worth SEK 215 million (€20.4 million); €13.8 million in credit as part of the Stockholm District Court’s reconstruction plan; and type A and B shares in Starbreeze for a price of €1.8 million.
When the deal completes, Digital Bros. will own 30.18% of Starbreeze share capital, and have 40.83% of the voting rights. Prior to this deal, the Italian firm was already the major stakeholder, with 7% of its share capital and 28.6% of voting rights."
Ser forresten ut som om Starbreeze har droppet GodsTV som de annonserte at de var publisher for i fjor. Tenker derfor at det ikke blir nye publishingdeals før eventuelt etter baxter.
Noen som har prøvd å regne på antall spilere på XBox? Om man vet sånn ca hvor lang tid det tar å få matchmaking, samt hvor lang tid det tar å spille et spill, antall heists og antall difficult levels så skal det gå an å gjøre et estimat…
Helt umulig å regne på, husk at det har vært endel av gamepass også.
Ja, men det var det jeg tenkte; at det er jo ikke gamepass lenger nå, så de som spiller idag må vel ha kjøpt spillet. Det skal gå an å lage et estimat basert på ventetiden i lobbyen; inntil det blir veldig mange spillere i hvert fall;
Det er hårfint nå at det tipper over på mostly positive for de siste 30 dagene. (Det kan selvfølgelig snu seg litt tilbake også)
Kikke på de samme dataene. 64% fra 27. sept og til nå. Jeg antar spiken i positive reviews hovedsakelig er nye spillere som har kjøpt spillet på salg.
Noen folk er bare ubrukelige. Skriver et negativt review om at det er for lite innhold, men spiller 15 timer etter reviewet og har kjøpt spillet på salg for 150 kr og har spilt 45 timer. Så rundt 3kr/timen. Tenker at det er billig!
Det er endel ting som er helt ubrukelig dog:
LOBBIES:
Whenever you finish a heist in PAYDAY 2, all players in the heist are sent back into a lobby screen where the host can select a new heist from crimenet.
This makes it intuitive to play several heists in a row with the same crew, making PAYDAY 2 a very social game which can quickly populate your friends list with people to play with.In PAYDAY 3, you’re immediately booted back into the main menu screen after completing a heist. Needless to say, this completely ruins the flow of the previous game. It’s also harder to send people steam friend requests through PAYDAY 3, meaning you’ll make a fraction of the friends you will in 2.
Hvoooorfor er ikke det fikset for lenge siden!?
Linker resten av reviewet her: Steam Community :: Terminator :: Review for PAYDAY 3
Trodde det med spill-igjen-med-de-samme var fikset for lenge siden, men tydeligvis ikke. Er det noe de har tenkt å fikse?
Det kommer kanskje litt an på hvor de kommer fra også; i noen land er 150 kr ganske mye penger. Men ser at mange av de negative kun har spilt 0.6 timer f.eks. Tenker grunnlaget er rimelig tynt da.
Dette er fikset, men du må selv trykke om du vil spille videre med samme crew eller ikke