Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Siden releasen gikk som den gikk får star bare bygge sten for sten payday3 og etter hvert gjøre spillet til det det burde ha vært ved release.

Først fikse det tekniske selvfølgelig.mulig de også bør forbedre Coop delen av spillet: chat etc.

Så tror jeg første dlc blir en flott mulighet for en markedsføringrunde.

Liten Rabatt for de som eier payday2 også.

Får man lite effekt av det er også en free weekend og lignende tiltak mulig på et senere tidspunkt,men da må man være sikker på serverne…

Fremdeles optimist og øket i aksjen stille og rolig.

3 Likes

Om jeg tolker ryktene riktig kommer det første nye heistet som gratis og ikke betal DLC.

Spent på Patchen som kommer neste uke.

2 Likes

Jo de har sagt at de har cappet antall spillere i en av video streamene. Hvilken husker jeg ikke, men det er garantert. Det de ikke ville si var på hvilket antall de cappet på. Går utifra at det er litt forskjellig hvilken plattform det er snakk om.

men er det ikke veldig rart at det ikke er flere spillere en fredagskveld enn det er en onsdag og torsdag? Hvis ikke, så er det jo et ganske heftig frafall av spillere iløpet av uka…

1 Like

Hvis vi begynner på mandag så har peak CCU denne uken vært :

38574 → 40053 → 33461 → 28152 → 30394 og foreløpig peak i dag er 28k

Blir skuffet hvis vi ikke klarer 35k i dag.

EDIT: PD2 har vært oppe på 43821 spillere i dag så trenger nok “et par” patcher og heists for å flytte de over.

1 Like

Avg CCU for payday 2 er opp siden payday 3 launchen :sweat_smile:

Både fifa, cs 2, cyberpunk og dota2 drar intense mengder spillere denne helgen. Da alle har fått expansion nytt spill eller større innholdspatch

Cyberpunk er jo opp en del og fifa har rundt 80k men CS og Dota har vel relativt stabile spillertall ?

Cs2 har EKSTREMT mange spillere :wink:

Ja men det har de jo hatt lenge så er ikke noe nytt der.

Siste 3 måneder :

Tvek på cap. Hade synts tydligt i reviews om det fanns. Folk som väntar på att få komma inn. Tror 0 på att det finns en begränsning.
Intresset är vad det är, så enkelt är det.

1 Like

Forklar meg hva Starbrezze mener med et Cap da ?

Merkelig at det at den rundt 30 k ligger sånn svakt opp og ned i spillere på Steam. Flytende tror jeg. Inntressen ser OK ut med de tekniske problemene . Payday 2 har mange spillere og det spilles på tre plattformer. 140 ccu Totalt ?

Payday 2/3

Et eller annet er det. Noen ganger matcher jeg med ingen. Noen ganger er det full pott…

1 Like

För min del är det ganska oväsentligt om det är 10k ccu eller 30k ccu. SB har oavsett ett jobb att göra för att vinna tillbaka den stora massan (den som faktiskt har nån betydelse). Jobbet de lägger ner på den processen värdesätter jag betydligt mycket mer än små variationer i framgång på ett dysfunktionellt spel.

2 Likes

80k/220k ->30k/110k ved samme forholdstall.

1 Like

Håper patchen som kommet kan gi alle xp for å fullføre et heist.helt greit med de challenges og at de gir mest xp,men alle bør få noe xp for å klare en heist.man bør ikke tvinge spillerne til å spille på en bestemt måte.

Og så er det et Coop spill.da er det ganske sentralt at spillerne føler mange spiller det. Her har spillet et stort forbedringspotensiale.

Og kommunikasjon spillerne imellom da

Så en som var mest irritert over at man etter å ha klart alle challenges for et våpen får 0xp fort å bruke det. Mente at man burde få noe. Så kunne man spille med favorittvåpenet uten å føle at det var helt bortkasta.

Det er helt avgjørende at man får en gulrot i et spill der grinding er viktig og med bare 8 heist blir det bare viktigere

Nå regnet jeg også med Payday 2…

Man får xp på våpenet når man fullfører heists men det er max level på de. F.eks pistoler har max level 13 nå. Jeg kjører solo stealth runs i dirty ice og får xp på begge våpenene når jeg har fullført selv om jeg ikke har gjort noen challenges. Ofte bruker jeg jo bare pistolen men får xp på begge våpnene .

Hatt flere runder idag.

Ting fungerer fint. Blir pengeku av dette fremover. Kan dog fint gå et år før potensialet er her. Først på DB betales ut. Blir heller ikke overrasket om Gamepass utvides til mer enn 1 år.

3 Likes