Hvilket map/vanskelighetsgrad har du testet ?
Så og si alle…
Testet et par road rage/very hard og full lobby på begge. Det har jeg ikke hatt på en stund.
Ja og det er også mange ganger jeg kan Joine et game også. Eller blir Joinet.
Ja , har hatt det samme og det har heller ikke skjedd noe særlig tidligere. Får håpe det holder seg slik!!
Får bare 2man games nå.
Med eller uten crossplay ?
Har ikke hatt crossplay idag tror jeg. Men det står på.
Ok. Jeg hadde det av og kom bare inn i 1/4 lobbyer . Jeg skrudde på crossplay og da kom jeg inn i en 4/4 lobby og alle var på pc
Men 2 joina gamet mens vi hold på
Dette hørest lovende ut
Vent litt så fylles det opp i lobbyen.
Crossplay funker iallefall ser jeg.
Det er egentlig bare en måte å beskrive dette på og det er en floppet launch. Kurven skal være mye bredere for at det skal være vellykket.
Jeg sliter faktisk med å se hvordan de skal klare å få Payday 3 til å selge sin neste million.
28mill eiere.
50-75% discount vouichere på steam.
easy mode.
Jeg er vel litt der at de fleste aktive Payday 2 spillere har fått med seg at Payday 3 finnes, men droppet kjøpet. Problemet er at spillet ikke har klart å markere seg som en klart sterkere arvtaker.
Håper virkelig jeg tar feil, for har ikke solgt noen aksjer. Banner litt på at jeg ikke gjorde det jeg først tenkte: solgte på ca 70 øre, kjøpte tilbake på 50 øre. Hadde gitt meg 40% flere aksjer. For jeg antar egentlig at kursen vil fortsette videre nedover.
De kommer til å selge godt med Basegames hver gang det kommer ny DLC og er salg.
Er ikke bekymret for levetids salget.
Tror fremdeles at matchmaking & lobby gjør at mange PD2 spiller ikke flytter over. Det er ikke mulig å søke etter loud/stealth heists og uten chat i lobby ender man ofte opp med at noen i lobbyen vil ha stealth og noen loud. Forstår ikke at dette ikke var på plass til launch.
Veldig tomt egentlig. Mye som ikke er der burde være der. Preplanning og chat i Lobby burde ha vært et minimum… men men det kommer vel…