Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Hvilket map/vanskelighetsgrad har du testet ?

Så og si alle…

3 Likes

Testet et par road rage/very hard og full lobby på begge. Det har jeg ikke hatt på en stund.

2 Likes

Ja og det er også mange ganger jeg kan Joine et game også. Eller blir Joinet.

2 Likes

Ja , har hatt det samme og det har heller ikke skjedd noe særlig tidligere. Får håpe det holder seg slik!!

2 Likes

Får bare 2man games nå.

Med eller uten crossplay ?

Har ikke hatt crossplay idag tror jeg. Men det står på.

Ok. Jeg hadde det av og kom bare inn i 1/4 lobbyer . Jeg skrudde på crossplay og da kom jeg inn i en 4/4 lobby og alle var på pc :wink:

Men 2 joina gamet mens vi hold på

2 Likes

Dette hørest lovende ut

Vent litt så fylles det opp i lobbyen.

Crossplay funker iallefall ser jeg.

Det er egentlig bare en måte å beskrive dette på og det er en floppet launch. Kurven skal være mye bredere for at det skal være vellykket.

Jeg sliter faktisk med å se hvordan de skal klare å få Payday 3 til å selge sin neste million.

1 Like

28mill eiere.

50-75% discount vouichere på steam.

easy mode.

image

1 Like

Jeg er vel litt der at de fleste aktive Payday 2 spillere har fått med seg at Payday 3 finnes, men droppet kjøpet. Problemet er at spillet ikke har klart å markere seg som en klart sterkere arvtaker.

Håper virkelig jeg tar feil, for har ikke solgt noen aksjer. Banner litt på at jeg ikke gjorde det jeg først tenkte: solgte på ca 70 øre, kjøpte tilbake på 50 øre. Hadde gitt meg 40% flere aksjer. For jeg antar egentlig at kursen vil fortsette videre nedover.

1 Like

De kommer til å selge godt med Basegames hver gang det kommer ny DLC og er salg.

Er ikke bekymret for levetids salget.

1 Like

Tror fremdeles at matchmaking & lobby gjør at mange PD2 spiller ikke flytter over. Det er ikke mulig å søke etter loud/stealth heists og uten chat i lobby ender man ofte opp med at noen i lobbyen vil ha stealth og noen loud. Forstår ikke at dette ikke var på plass til launch.

3 Likes

Veldig tomt egentlig. Mye som ikke er der burde være der. Preplanning og chat i Lobby burde ha vært et minimum… men men det kommer vel…