Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Utfra reviews, så selger faktisk Payday 2 i nærheten av hva Payday 3 selger nå. Payday 3 på god vei mot salgstallene til Payday 2. :see_no_evil:

Jeg håper virkelig de har litt is i magen. La oss si at de faktisk lykkes med en ny PR-kampanje og får inn masse spillere, også kneler serverne igjen.

På meg virker det som om XP-systemet kan trenge noen tweaks. Ikke nødvendigvis noe store greier, kanskje bare litt progression på våpen som går videre forbi der det er i dag.

Ja , tror ikke det er dumt å ha stabil matchmaking før man bruker (mye) på markedsføring. Hadde heller ikke vært dumt om man kunne søke etter loud/stealth heists.

Føler vel våpen xp er OK egentlig. Det som er utfordringen er infamy og hvordan man levler det opp. Det er der man risikerer å få 0 når man fullfører et heist.

1 Like

Så, et par små tweaks på våpen xp for grindere, noe tweaks for infamy, stabil match making, valg/søk på loud/stealth heists.

Det er jo noe av det som gjør det interessant å eie her. Spillet er ganske nærme å være bra. Core mekanikkene ser ut til å være bra.

Er maaange år siden nå, men jeg så etter et coop spill. Var fuckings vanskelig å finne noe bra. Det her er en nisje som Payday 3 burde klare å fylle.

2 Likes

bilde

bilde

https://x.com/PLAION_UK/status/1709546264570761634?s=20

3 Likes

Payday Crime War stenger ned neste uke. Har vel ikke særlig med inntekter fra spillet, så vil tro det har lite å si på bunnlinjen.

1 Like

Vil ikke Payday 3 bli mye enklere å få på Mobil markedet med Unreal Engine 4 ?

#60 :exclamation:

Patch ble vist utsatt, men vet ikke hvor lenge.

GTS kommer til falle frem til patch.

Merker jeg begynner å miste tålmodigheten med SB…

bilde

3 Likes

Altså, viktigere å ikke fucke til nå enn få ut ting til rett tid. Men ja, tror det er bare å vente på neste DLC for evt oppsving i salg.

Hvis det bare et console certification de må vente på så er det jo ganske ok.

Jeg er helt enig i at patcher skal utsettes hvis de ikke er 100%. Problemet mitt med SB er kommunikasjon . På Tirsdag sa de at patchen skulle splittes men at console skulle få en patch slik at de som har silver/gold får cosmetics ( som pc har hatt siden early access ). Når de i dag venter til kl 20:04 før de informerer folk om at patchen er utsatt så blir jo folk sure(eller surere enn de allerede var :wink: ). Almir kjørte jo også stream i dag og det var en hel haug med spørsmål om console patchen. Tror ikke han svarte på noen.

For de som har ventet på cosmetics siden early access er det ikke OK og nå må de vente til (minst)
midten av oktober. Ikke betryggende når de sier “We hope to be ready to deliver this one for mid-October”…

2 Likes

Jepp, kommunikasjon er et fint dyr. :sweat_smile:

Ja dette er litt svakt. Hørest jo ut som det er last minute avgjørelser hele tiden.

Var nok en go/nogo test som endte på nogo. :sweat_smile:

1 Like

ja, men man burde kanskje ha hatt den en dag eller mer før det skal kjøres ut da eller, ikke 2 min før. :sweat_smile: Virker jo som de er så sjukt på beinet. Antall ansatte osv, er det svært lite for et studio på str deres? Virker jo som de har tatt ganske mye vann over hodet

Det er ikke lønnsomt å bemanne masse opp og så sparke etter lansering. De skulle nok bare pushet ting litt bak, men det var nok vanskelig å gjøre…

2 Likes

Med etterpåklokskapens briller skulle de definitivt satt en senere release dato.

3 Likes

Mistenker Plaion kan ha hatt en finger med i release dato bestemmelse.

1 Like

Ingen ende på problemene for star dessverre.hva er cash beholdning og 250 m sek verdt per aksje btw?