robur banket ut 10 mill aksjer til da siden dagene etter release?
We made it!
Får bare håpe de får ut patchen denne uken men har vel egentlig ikke troen på at de klarer det.
Dette sertifiserings-systemet er utfordrende. Det så vi med funcom og Conan Exiles. Det er ikke bare å slenge sammen en nesten god nok patch, sende den ut og hotfixe den like etterpå f.eks.
Robur har solgt 10 mill aksjer i løpet av måneden. Vi vet ikke når. Da listen kun blir oppdatert i begynnelsen av hver måned.
De meldte vel at de gikk under 5% 22/9 og da hadde de 70.7 mill aksjer.
Så solgt 10mill mellom 22.09 og 01.10 ?
det jeg mente ja
Er forsåvidt fint at de har kommet over 40% og blitt kvitt surfjeset men selv de nye reviewene har skuffende dårlig % så det er åpenbart at de har ting som må fikses og forbedres.
Antall spillere er nå under 4k. Nede på 139. plass på most played på Steam nå. Etter et greit initelt salg har det virkelig gått fort nedover. Jeg begynner å helle mot at det vil ta litt tid å snu dette.
Kursen ser i det minste ut til å ha bunnet ut men tørr ikke kjøpe enda selv. Litt for dårlig trend for spillet synes jeg. Så får vi se om toget går uten meg eller om det ble en smart avgjørelse da.
Ja mange er irriterte over at patchen ble utsatt.
har hatt endel timer siste uken. ( er level 76). Og det er mye små bugs her og der som er lit plagsomme.
Du må jo isåfall ta et mer gjennomsnittstall enn akkurat nå kl 8 og 9 på morgen når det er desidert minst folk som er tilgjengelig til å spille. Men absolutt, det kunne vært en større mengde spillere, så lenge patchen drar ut så vil det være lavt. Personlig kommer jeg til å bedømme mer etter reaksjoner etter patch, og ved første DLC som ikke er altfor langt unna.
Antall steam-spillere. Konsoll mangler f.eks. payday2 lever i beste velgående 23-24 k samtidig steam spillere nå. blir uhyre viktig å omvende tvilerne der. Jeg er spent på om de klarer å gi ut patcher tidsnok og at de patchene er av god nok kvalitet.
Ser de prøver å gi ut mer info til steam-community
Info Feed & Server Updates :: PAYDAY 3 General Discussions
Dette Skulle/burde vært på plass fra dag en…
Like greit å bruke 24-hour peak på steamdb.info: payday2 : 34 573 og payday3 : 11 461
Under 4k er over en halvering fra samme tid forrige uke. Fult klar over at det varierer i løpet av døgnet men når man sammenligner med samme tid forrige uke gir det mening uten å gjøre noen stor gjennomsnittsberegning.
Er da ingen tvil om at aktive spillere har sunket raskt og synker fortsatt.
@Alex jeg burde vel ha spesifisert at jeg kun snakker om Steam ja.
Mange spillere hopper tilbake til pd2 i påvente av mer innhold og bug fixing.
Infamy systemet til PD2 er bedre, da det krever MYE mer farming.
Er vel ca 62% siste 10-11 dagene og hadde de fikset litt på hvordan man får XP og hvordan man søker på heists/bedre matchmaking så hadde vi vært 70%+.
Har mast på SB om at de må begynne å informere om når de er ferdige med vedlikehold …