Buy rumor sell news, kommer til å strate SB vekting ila noen uker
-10% i dag
direkt:
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Den amerikanska hedgefonden Citadel Securities har i fredags i förra veckan blankat motsvarande 0,65 procent av aktiekapitalet i Starbreeze, enligt inrapportering till Finansinspektionen.
Blankningen är den första större korta positionen i gamingbolaget sedan mitten av 2018, enligt ägardatatjänsten Holdings historik.
I fredags stängde Starbreeze-aktien något ner efter att under dagen ha handlats ungefär 20 procent högre. På fredagsmorgonen meddelade Starbreeze att bolaget ingått ett förlagsavtal med Embracerägda Koch Media för Payday 3.
Börsredaktionen +46 8 51917911 https://twitter.com/Borsredaktion Nyhetsbyrån Direkt
Hva betyr dette? Citadel Securities har shortet Starbreeze?
Korrekt
Greit volum i dag, er det shortere som står bak dagens volum også?
Shortere + de som fikk panikk kanskje?
Köpte lite mer idag. Kanske för tidig på avtryckaren, men tror på caset på sikt. Och har inte så bråttom
Snitte ned eller snitte inn i en aksje over tid er jo en taktikk som fungerer veldig bra. Jeg skal avvente litt til.
Tror ikke bunnen er satt her. MA100 på 1,37-38 og MA200 på 1,24. Legg også merke til MACD, RSI og accumulation/distribution.
Skal jo ikke se bort fra at det kan gå over to år til payday3 lanseres.
Han er nok helt ute av SB nå.
Jo men det sentrale spm bør være hva er et full-finansiert starbreeze verdt? Det trengs ikke flere emisjoner nå f.eks.
Men det er nok lenge til det kommer noe særlig newsflow om payday3. Det “skremmer” nok noen fra å ta plass allerede nå.
Trenger ingen flere emisjoner? Noen som har oversikt over resterende gjeld?
Skulderna från rekonstruktionen är avbetalda:
Med det sagt så har de andra skulder utanför rekonstruktionsplanen:
Hvilken kurs kan gjelden konverteres på? (og hvor stor del av 270 msek er konvertibel)
1,63 SEK och 215MSEK
direkt:
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Citadel har minskat sin korta position i gamingbolaget Starbreeze till under gränsen för offentliggörande, det vill säga under motsvarande 0,5 procent av aktiekapitalet.
Det framgår av inrapportering till Finansinspektionens insynsregister.
Citadel var kort motsvarande 0,65 procent av kapital i början av veckan, en position som minskades till 0,53 i tisdags (enligt inrapportering på onsdagen).
Det fanns inga andra publika blankare i Starbreeze.
Börsredaktionen +46 8 51917911 https://twitter.com/Borsredaktion Nyhetsbyrån Direkt
Ja spm er bare hvor lavt kan man presse den ned når selskapet har fått en god publishing-deal? Jeg skal gjøre sånn jeg skulle gjort med Funcoms AoC, Funcoms TSW og som jeg gjorde med Funcoms LMO og Funcoms CE (og som jeg skulle gjort med Funcoms Dune):Selge svært lite før release. Laste opp stille og rolig. Det fikk jeg til i alle casene. og selge det meste rundt release da det er en forventet topp. Sistnevnte har jeg vært dårlig på.
Håper flest mulig blir lei og dumper og håpet er å cashe inn stort rundt release. Vi snakker faktisk om payday3, spillaksje i Sverige og trading-gjengen i Sverige. For å nevne 3 stikkord.
Kjøpt inn de første 100 allerede. Det er nok tidlig, men tar ingen sjangser. Planen er å snitte seg inn til en stor investering med bra snitt i løpet av noen år.
Tror du har helt rett taktikk her, vekte inn over tid. Gå ut med deler før under og etter release.