Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Da er det bare å vente på 50 kr eller hva det var kursmålet til Onns var :wink:

Enklere og billigere å komme ut på SL med 100 tusen enn 1mill aksjer da.

1 Like

Altså, hvor mye skal til for at MCAP på Starbreeze kommer opp i 1mrd igjen? Med tanke på at de som noen hadde regnet seg fram til kanskje har rundt 400 MSEK på konto?

1 Like

Tipper 3-4 patcher og 1 dlc :wink:

EDIT:

Blir nok en kjekk stream med Almir i dag :wink: Er også veldig spent på om de faktisk blir bedre på kommuniksjon etter at den første patchen er ute. Har mine tvil men kan uansett ikke bli dårligere enn den har vært.

image

EDIT 2 :

Fant denne på steam :

image

2 Likes

Doblet :money_mouth_face:

2 Likes

Løp og kjøp :grimacing:

1 Like

Regner med det er PS eller XBox som tar tid? Steam bruker vel å være raskere.
Noen som vet hvor lang tid det normalt burde ta?
Er vel 8 dager siden de meldte at patch var “currently going through a testing and certification process”. Usikkert når de sendte den.

lagt inn en playtest build i steam for 2 timer siden, hørest vel ut som det nærmer seg. Men som vanlig så vet vi jo ikke om de har støtt på nye problemer under sertifisering/utrulling av patch de siste dagene.

Kjekt at de varsler i god tid før vedlikeholdet.

image

1 Like

Basert på innlegget til @xfrox virker det vel som de bare ikke hadde fått svar på sertifiseringen enda.
De burde ikke formulert seg slik hvis det hadde oppstått problemer de hadde blitt meddelt.

Tydelig at de må gjøre mye server oppgraderinger før de kna patche spillet.

1 Like

Ja , men tenker at det er litt dårlig å komme med info om at vi tar ned serverene i 1-5 timer 40 min før de gjør det. Men er vel på nivå med hvordan launch og post-launch har vært så langt…

3 Likes

Ikke uenig. men akkuratt nå håper jeg bare på en patch!

Har forsåvidt tatt en @holmes og dobblet antallet aksjer :stuck_out_tongue:

YOLO!

Men egentlig mest fordi de har mye cash og stor spillerbase. De må få kontroll på dette.

4 Likes

Jeg høres jo veldig negativ ut men tror jo at hvis de får gang på patcher og nytt innhold så blir det bra.

3 Likes

Du høres ikke så veldig negativ ut når du mener at en dobling av kurs ikke er så langt vekke. :stuck_out_tongue:

1 Like

Spørsmålet er jo hvor lang tid de bruker på å få ut 3-4 patcher og 1 dlc :stuck_out_tongue:

EDIT:

3 Likes

De meldte vel tidligere at på tirsdag og torsdag skulle det bli nedetid og nå varslet de det igjen for de som ikke fikk med seg den første mld eller glemte den.

2 Likes

Hva tenker dere patchen inneholder ? Hvis man ser på build id så var den gamle publicbuilden 12178749 mens den nye ( som er 13 dager gammel ) er 12494147. Siste playtest fra i dag er på build id 12599151. Kan vi håpe at dette er hele den patchen som opprinnelig skulle ut 5.okt ?

Ser flere som kommenterer på twitter at Payday 3 er i gang med oppdatering via Steam. Satser på at det kommer mer beskrivende patchnotes snart.

https://twitter.com/PAYDAYGame/status/1720008072666505692

1 Like

det skremmende er jo at de driver jo med serverstabilitet fortsatt. Det er jo sikkert ikke direkte relatert til patchene. Så når de har testet ut serverstabiliteten så skal de inn å teste patchene. Jeg HÅPER jo det er de gjør nå med patching tirsdag og torsdag, men tidligere erfaringer er jo at de fortsatt må få serverstabiliteten i boks før patch.