Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Jeg tenker at de eneste som vil merke noe forskjell etter patchen er de som spiller på PS5 ( cosmetics + aim assist ). Generelt er det svært få endringer som skulle tilsi at folk blir mer positive til spillet.

Når det gjelder denne patchen så føler jeg den inneholder en del mer enn det de snakket om som consolepatch i streamen 3.oktober. Spørsmålet er om neste patch kun blir restene av den patchen som skulle ut 5.oktober eller om vi også får med noe fra den patchen som var merket med okt/nov.

1 Like

Mye av de bugsa som de har tatt har jo ikke vært noe gamebreaking greier, har ikke sett det vært noe nevnt på twitter vertfall, da endrer vel ikke akkurat spillopplevelse seg noe særlig heller.

leveling/xp, challenges og matchmaking alternativt må endres. Kjipe er jo at de gir jo ikke noe eksakt dato/lovnad om når endring på dette. Paradoksalt nok. Nytt content vil jo være kjempepositivt, men fortsatt så bør vel disse endringene ha kommet på plass.

1 Like

image

2 Likes

EDIT: Ny ATH ca 45 min etter launch av 1.0 . Du skal se at Roboquest kommer til å ha flere spillere enn PD3 i løpet av kvelden. 870 vs 1255 nå.

EDIT 2: Og der hadde Roboquest flere spillere enn PD3 … 1323 vs 1282

5 Likes

Ny stream med Almir og starter selvfølgelig med at han ikke har noe ny info :wink: Mio var uansett i chat’en og sa at de jobbet med infamy points for heists. Hvor mye man fikk ville være mulig å endre uten å patche spillet og selv de som var på max level ville ha “bruk” for infamy points.

1 Like

Kan du legge inn link til stream?

image

3 Likes

Mer populært en payday 3! I hvert fall akkurat nå. Vet aldri med slike indie titler. Starbreeze har jo en knallsuksess fra tidligere.

1 Like

Dbd ligger som #3 og #10 på GTS nå. Utrolig drid at de endte opp med å selge det tilbake til Behaviour.

Ser ut som om Roboquest peaket på 3357 spillere i dag så det er jo OK men ligger foreløpig relativt lavt på GTS . Tror ikke det blir veldig store inntekter (enda) men litt er jo bedre enn ingenting.

1 Like

9/10

4 Likes

Spennende at de er i gang med UE5 testing for PD3. Release ligger sikkert litt frem i tid, men ifølge opprinnelig plan så skulle det komme noe i løpet av første året. Det kan kanskje være med å drive opp interessen for spillet.

2 Likes

For å være helt ærlig så tror jeg ikke UE5 oppgradering er noe som ligger øverst på “ønskelisten” til spillerene :slight_smile: Virker uansett som de har holdt på med det en stund :

1 Like

Vil tro de har andre oppdateringer rettet mot spillerønsker før vi ser overføring til UE5, så får vi se om det øker antall spillere.

Regner med at de har en UE5 versjon av PD3 ganske klar, gitt at de hadde planer med å skifte i løpet av første året. Det betyr vel at de samtidig må jobbe med å oppdatere både UE4 og UE5 versjon av spillet, så er sikkert enklere å kun jobbe med UE5 etterhvert (uten at vet hvor mye ekstra arbeid det er å jobbe med både UE4 og UE5)…

Aksjonærlistene ute ? Derav Nedgang ?

Ser at styreleder ikke stiller til omvalg, kan være en del av forklaringen.

Er vel gjerne naturlig gitt essensen releasen har gitt brandet? Er vel lite tvil om at Payday 3 vil bli bra, men execution har jo vært mer eller mindre forferdelig? Tallene som kommer 16.11 burde gi et klarere bilde om hva man kan forvente fremover?

Ble usikker her nå, tar en time-out for å samle tankene rundt caset.

Hva endret seg fra når du fikk inn?

Flere faktorer, en var jeg trodde spillertall skulle litt opp nå som de har fått ut en patch, og jeg trodde de skulle bli mer frampå med tanke på kommunikasjon, og nå trekker styreleder seg det er ofte et dårlig tegn mtp kortsiktig kursutvikling. Jeg er fortsatt forsiktig optimist, men vil ta en time-out for å samle tankene og følge med på utviklingen fra sidelinjen før jeg evt går inn igjen.

2 Likes