Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

d får man kalle et hopp! spennende å se om interessen fortsetter

Kommer ganske godt ut her, og ser mange rundt omkring snakker om å gi det en ny sjans.

2 Likes

endelig litt positiv kok på twitter også

En av tingene han kommenterer er at maskene er helt klart halloween teamed. Ting gikk ikke som planlagt nei! :sweat_smile:

1 Like

Virker som om det er veldig mye bra i denne patchen. Alt er litt, eller tildels mye forbedret. Det viktigste er vel egentlig at spillet ikke virker som en Dead end. Det ser ut som Starbreeze kommer til å klare å fikse spillet.

De har nok litt patching av denne patchen å gjøre, men så virker det rimelig klart for betal DLC og PR-kampanje.

Med bare 1k CCU før denne patchen, så vil det nok ta litt tid å få folk tilbake. 5k i dag er bedre, men tenker at spillet nok har vært under radaren for mange siden crap lanseringen. Dvs at det kan ta noen dager før ryktet sprer seg.

Hvis den teorien stemmer, skal antallet spillere stige gjennom helgen. Blir spennende å se.

4 Likes

Hvor mange tror du spiller totalt? Vi kan bare se pc men jeg tror 5000 er et bra nivå på en ukedag, og hvis starbreeze fortsetter og jobber hardt så er det mye potensiale. DLC bør øke gts og vi vil få flere oppdateringer mellom alle dlc.

Som sagt, det tar tid før info om denne patchen når mange eiere av payday 3. Det jeg er mest interessert i framover nå er trenden på antall spillere. Den burde være opp til og med søndag.

Salget betyr jeg relativt lite akkurat nå. Først må ryktet til payday 3 bli bedre.

1 Like

Uppdateringen gjorde inte så mycket skillnad som väntat. Usel CCU. Mer än 50 % ger fortfarande negativa betyg på Steam. Försäljningen är lika dålig som vid rean.

1 Like

Tror vi må vertfall gi det mer enn en dag før reviews skal hoppe opp.

Torsdag er vel tradisjonelt sett den dagen det spilles minst hos folk. Så bruker det å øke mot søndag, så er spennende å se denne trenden. Skulle ikke så mye til enn en ekstra patch til så økte interessen noe. Syns det peker mot et greit potensiale. Når ryktet evt begynner å spre seg at spillet begynner å bli bedre, så er det en del spillere som sitter på gjerdet. Ikke minst fra PD2.

1 Like

image

Vil si at patchen funket ganske bra.

Smart å droppe den på torsdag, slik at folk kan laste den ned før helgen.
Tror ikke salget kommer til å øke noe særlig på denne patchen og det var nok ikke meningen heller. Salget følger DLC / salgssykluse.r

yepp. Målet er vel å vise at de har som mål å jobbe med spillet, samt få opp litt oppmerksomheten. Det kan vi vel si de har bekreftet med denne.

Jeg hadde overhodet ikke forventet at den skulle gappe ned og være -5%. Nei jobben er ikke gjort, men det er generelt mange flere positive tweets enn negative nå. Satt å så mange live streams i går og flere reviews på youtube, og det var mye positivitet der også. Har ikke spilt det selv, men spillet ser jo ganske fett ut.

Vel er ikke veldig overrasket. Alle vil være med på hypen, men ikke ellers som jeg brukte å si i funcom. Pump og dump ifbm tidsbestemt event som denne med patch med 2 nye heists er ikke uvanlig i spill-aksjer. Tipper vi vil se samme mønster ved neste DLC.

1 Like

Sell det news er jo kjent, men hadde ikke forventet det før etter DLC som vel kan komme når som helst de neste 24 dagene om jeg har forstått det riktig.

God tid det i en spill aksje det :slightly_smiling_face: en til to uker før neste patch hiver de seg fleste på toget igjen. Håper det blir et tog. Og at vi får Høyere Bunner og sterkere momentum oppover igjen. Jeg tror det,

Greia er jo at f.eks. salgstallene er jo ikke opp merkbart, så hvis noen har hypet det på assorterte forum, så selger jo disse nå. Det er jo bais! Nå er ikke dette stedet for å hype SB maks for å si det sånn. :stuck_out_tongue:

Sjekket reviewene som kom i går, det framstod som endel gretne grinebitere og noen som postet reviewet før patchen ble sluppet. Tenker det er litt lag fra folk som er positive til spillet plukker det opp igjen til de poster noe positivt, mens de som blir forbanna på at det ene brettet ikke er evig langt slik det var i Payday 2 legger inn et negativt review.

1 Like

Et moment er om spillerne er såpass negative at første betal DLC blir gratis for å bedre stemningen og selge mer av payday3 + dlcer i det lange løp. Dette er en maraton og ikke en sprint som CEO har sagt en del ganger nå.
Kanskje gratis DLC til de som eier payday3 før 10.desember f.eks. kunne være en ide? En slags belønning for å støtte opp om payday3 i vanskelige tider.

1 Like

Hva med de som har silver eller gold edition da ?

Det viktige er å patche spillet slik at det blir bra. Videoen over gikk over endel av progression systemet, det ser ut til å ha blitt mye bedre. Over de neste månedene, så tenker jeg det blir såpass bra at det ikke er noe å klage på. Tilsvarende, så tenker jeg de får ordnet på match makingen så det ikke er noe vesentlig å klage på. De to tingene er sikkert 50% av de negative reviewene. Hvis de får lagt til mer gratis innhold med jevne mellomrom, samt betalt innhold til ikke syke priser, så tror jeg folk blir fornøyd.

4 Likes

Ja, grinebitere har jo dessverre ofte en tendens til å være mer høylytte enn de som er positive. Når det gjelder salgstall må jo dette få lov til å sette seg litt. Det kommer ikke til å snu over natta.