Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Ja godt poeng. Da blir vel de sure hvis man prøvde seg på en gratis betal-DLC for vanlige eiere av payday3

2 Likes

Ett negativt og et positivt review. Resten av de negative? Tjah, litt usikker på hvor de kommer fra. Begge disse to nevner det samme dog, offline mode hadde vært et pluss. Evt en onlinemode som i solomode i hvert fall var mer robust.

fun game, bad UI, worse servers. can’t even get through a heist without server disconnecting anymore. wait until they ACTUALLY fix it

I personally enjoyed Payday 3. Some heists are fun to play, but then other heists(i.e.Road Rage, 99 Boxes). I had a lot of fun playing Dirty Ice, Rock the Cradle, Under the Surphaze, and Gold and Sharke. I do miss offline mode, jumping in the getaway van, crew AI customization, pre-planning hiests, and loadouts include appearance.Overall I think that the game can be fun on some heists, but is incomplete at the moment. I trust that with time the game will be improved.

Og endelig ser vi scoren begynne å bevege seg oppover.

image

1 Like

Kaller du dette en pump and dump?

Ett sted må det starte.
Bunn 36-50 = 38% opp
Topp 86-100 = 16% opp

2 Likes

Begyner så smått å ta seg opp igjen. Skal vi si at det passerer 10k i helga?

3 Likes

Synes ikke tallene for kvelden har vært spesielt spreke.

3 Likes

Enig, ikke spesielt sprekt. Samme gjelder google trenden.

Tror matchmakingen fremdeles ødelegger en god del .

1 Like

Hva er problemet med match making? :see_no_evil:

… Godt jobba at det er et problem med relativt mye færre spillere enn ved lansering. Det verste er jo at de betaler noen for tjenesten. :crazy_face:

Samme som det har vært , dvs man havner i 1/4 eller 2/4 lobbyer

EDIT:

Regner med de ikke har betalt den opprinnelige prisen :wink:

1 Like

Oh lord

Fin trend på søk i hvert fall. Ikke så bra på spillertall.

Skuffende tall så langt denne helga ja. Trodde det skulle ta seg fortsette å ta seg opp men den gang ei.

Hva betyr det at man havner i 1/4 eller 2/4 lobbyer @nofun?

At du havner i en lobby hvor det er 1 eller 2 personer ( inkludert deg selv ).

1 Like

Pinsamt vad dåligt det går.

Ved lanseringen var ccu 77 000 på steam, men faktisk 220 000, altså omtrent 150 000 på konsollen. Kan ikke bare se på steam lenger.

Nå som spillet fungerer uten store problemer, trenger selskapet bare å fortsette å oppdatere og gi ut mer innhold og spillerne vil gradvis komme. Desember DLC og rabatt for basisspill bør øke salget og kampanjen for pd 2.

Gts rank har økt fra 370 til nå 200 så vi har faktisk fått nye spillere men det er dlc som vil gi mest tror jeg. Viktig å huske at pd3 er recoupad og gjeldfri, så nå gjelder det å tjene mest mulig!

Hvorfor skulle utviklingen på console være veldig forskjellig fra steam ?

Trenger fremdeles store forbedringer på matchmaking og lobby.

Selger fremdeles minimalt…

2 Likes

Det er mitt trist at dette fortsatt er et hovedpunkt. Det er litt sånn at jeg tenker de må scrappe dagens løsning. Hadde det gått an å løse innenfor dagens rammeverk, så hadde det jo vært fikset for lenge siden. Nå antar jeg det er leverandøren som må gjøre endringer. Ikke en god posisjon å være i. Kunne de gjenbrukt PD2 løsningen? :see_no_evil:

2 Likes

Og siden SB har sagt at de vurderer ny leverandør er det ikke sikkert at vi ser noen større endringer hos Accelbyte. Jeg tenker iallfall at matchmaking/lobby må være hovedfokus framover.

Ja er veldig mange som har spurt etter den. Vi burde kanskje ta en prat med IR igjen for å se om de kan si noe mer om hva planene er.

4 Likes