Jeg tror du har rett i det Alex.
Bruker ikke disse gutta VC da @nofun? Skravler i hvert fall i et sett, og virker å storkose seg. https://youtu.be/G9wVeGLfe5g?si=PefVBU_08cM-pwkB
Jeg tror du har rett i det Alex.
Bruker ikke disse gutta VC da @nofun? Skravler i hvert fall i et sett, og virker å storkose seg. https://youtu.be/G9wVeGLfe5g?si=PefVBU_08cM-pwkB
Når det er en oppfølger er jo forventningene fort at ting skal bli enda bedre.
Jeg spiller ingen av de selv men basert på tilbakemeldingene virker det jo som de har klart å tilføre en del nytt og bra i gameplay men bommet totalt med å ikke få med sårt tiltrengt funksjonalitet som PD2 har.
Denne patchen virker å være et steg i riktig retning men samtidig viser den at de har et godt stykke å gå før PD3 er på et godt nok nivå til å tilfredstille spillerne. At det er såpass stort engasjement blant spillerne, selv de negative, ser jeg egntlig på som positivt. Mange tar (har tatt) pause fra spillet men gjengangeren virker å være at dette kan bli bra bare de legger til en del funksjonalitet og mer innhold. Det @nofun nevner over, samt bedre mulighet til å spille offline kanskje. Samt bedre matchmaking også.
Slik jeg ser det har spillerne egentlig god grunn til å være missfornøyde. Spillet burde aldri vært lansert enda. Early Access kunne de kanskje sluppet unna med å kalle det men spillet var ikke i en tilstand hvor de burde kjørt release. Heldigvis har de merkevaren Payday som er sterk og som har gitt et høyt initelt salg som gir de økonomi og tid til å fikse spillet.
Det er godt mulig Jeg spiller som sagt ikke så jeg har ikke full kontroll over funksjonaliteten.
Ingen reaksjon på d&d her inne?
Kan du utdype? D&d?
Takk, så d&d var den gode gamle Dunguen & Dragons. Skjønte bare ikke koblingen til Starbreeze
Spilt mye D&D (AD&D) rollespill i mine yngre dager.
Var det det som skjedde ja. Jeg gikk inn i et møte og da var kursen på 0,51. Kom ut og så at den hadde vært over 0,56. D&D er jo en klassiker! Flott med flere bein å stå på tenker jeg.
The upcoming title aims to immerse players in the captivating world of Dungeons & Dragons while embodying the quintessential Starbreeze gaming elements. It will focus on cooperative multiplayer, community engagement, and a games as a service model, promising a larger-than-life experience for players across all major gaming platforms. Notably, Project Baxter will feature cross-play functionality and is set to harness the power of Unreal Engine 5.
vet liksom ikke om dette ble nesten en ikke-nyhet av markedet, eller om det er masse folk som ventet på å komme seg ut av SB pga fortsatt ikke stigende spillertall… vanskelig å lese.
Får vel nesten ikke en mer episk ip. Når det er sagt begynner den å bli melket rimelig bra
skjønner ikke hva dette er jeg. En fantasy twist av the sims?
Høres ut som et stadig voksende (GaaS) multiplayer open-world game i D&D-universet. Bør være mye å ta av i der. Massiv IP.
Ble gledelig overasket over at den kommer så fort. De har fått opp dampen litt nå
Hadde aldri gjettet at Projekt Baxter var et D&D spill, men det kan bli veldig spennende. Har jo et veldig potensialet hvis de leverer et spill som slår an. Er nærliggende å tenke seg at det blir en type fantasy horde-shooter.
DLC:
I tillegg er det diverse kosmetiske oppjusteringer, og alle får to nye masker gratis om jeg skjønte det riktig.
Liker denne featuren veldig godt!
Altså, jeg tenker at Starbreeze hadde en veldig solid plan med Payday 3, ser jo det på alt innholdet som kommer strømmende. Bare synd de ikke forstod at match making systemet ikke var bra nok…