Enig. Smart grep. Og gledelig at den kommer allerede neste uke. Det var før jeg trodde
Ja veldig bra at de viderefører dette fra PD2.
EDIT:
Egentlig ingen bombe at den kommer neste uke. De har tidligere sagt Q4 og med tanke på at de også har fri i julen så er det nesten “siste sjanse” til å få den ut før juleferien.
Jeg visste at den kom ut før juleferien, men folk flest slutter jo ikke å jobbe på et par uker ennå så da regnet jeg med uke 51. Gledelig overraskelse!
Spent på kursen i morgen. Ble solgt ned på slutten.
Jeg regnet faktisk med at den kom i neste uke og det primært pga at det er en veldig dårlig ide å slippe en større oppdatering rett før man tar ferie.
Vært svak de siste to dagene gitt. -9,75% på det meste.
når ikke D&D merkevaren drar de opp så lover ikke det akkurat torden og lyn mange år frem i tid f.eks, men at aksjen blir traderstyrt fremover er vel ikke til å legge under en stol.
Veldig usikker selv på hvordan jeg skal verdsette aksjen pdd selv. Potensialet er jo kjempebra, men bremsene er mildt sagt på.
Jeg tror jo egentlig denne skal til minst 0,8, men spørsmålet er om den skal opp ned en tur før det eller rett opp
Det betyr at det kommer en patch samtidig med DLC’en regner jeg med?
@Kraakko inntil de får patchet PD3 til et nivå der man ser langt høyere spillertall og review score tror jeg ikke kursen går så mye. Tynger aksjen at PD3 gjør det så elendig fortsatt.
Synes det er interessant at ingen av disse klager på selve gameplayet, men på alt rundt. Det er litt derfor jeg tenker det først vil gå dårligere, så bedre med aksjen, for det kommer til å ta tid å få patchet alt rundt til å bli av god nok kvalitet.
Er ganske merkelig at de har greid å lage noen ting mye dårligere enn i PD2 (basert på tilbakemeldinger). Faktisk såpass mye dårligere at folk ikke gidder å spille.
Trøsten får være at siden de har funksjonalitet som er god nok i PD2 burde de ha et godt grunnlag for å få til dette også i PD3. Men de har virkelig bæsjet på leggene når det kommer til noen ting.
Det er veldig mye med Payday 3 som er bra, så tenker det er der de har lagt alt fokuset. De har ikke sett litt “stort” på spillet, men knølet seg inn i detaljer og fått de bra. De featurene som mangler er gjerne ikke ting du trenger når du skal teste spillet
Spillet ser jo slick ut, og som du nevner Christian er det ikke mye klager på det (lenger). Men syns også at det er rart at at de ikke har videreført elementer som åpenbart var høyt verdsatt i PD2. Slike ting er ganske elementært i digital produktutvikling. Lurer på hvor vanskelig det kan være å få det på plasss og hvor lang tid det vil ta. Hva kreves egentlig teknisk? Er det mulig å portere det fra forrige spill?
De har jo ikke annonsert noen ny patch, men enig i at det høres sånn ut. Har spurt dem om det på Twitter (X).
De sa i dev updaten for 2? dager siden at det blant annet kommer en ny skill line og nye masker som alle får.
Ja, det er sant. Tenkte at det var en gratisdel av DLC. Tenkte ikke på det som en patch.
Jeg mistenker de to gratis heistene sist patch var planlagt som gratisdel av DLC.
Jeg tror faktisk at det var planlagt at de skulle komme i november. I den første planen deres hadde de transporter skill line i okt/nov og så en patch i november som skulle inneholde gratis innhold.
EDIT:
20% rabatt på silver edition på PS :
https://x.com/deepsilver/status/1732780028545421339?s=20
EDIT 2 :
Fra stream :