Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Er rart at de ikke får det på plass når folk skriker etter det.

I forbindelse med dette kanskje?

The real treasure is the patch notes you’ll see today, if you tune in to today’s episode of Heist with Elisabeth where and go through some highlights of what is coming to PAYDAY 3 in the Syntax Error update. Don’t miss it!

Salgsalgoer som driver med nedsalg her. Mikrovolum på stadig lavere kurser.

kan jo ha noe med at spillet ikke leverer også…

1 Like

Klart det er bakteppet, men måten salget skjer på er avslørende.

Vet vi når til uka det DLC kommer?

1 Like

Ser flere på Twitter/X spekulerer på torsdag.

1 Like

De steam talla er ikke gode. Tror star burde være ydmyk nok til å prøve å gjøre en nøyere analyse av hva er det som payday2 har som ikke payday3 har og gjøre noe med det ASAP.
Innovasjon er vel og bra, men for mye kan virke mot sin hensikt.

Payday2 lever i beste velgående. Onde tunger kan kanskje foreslå å porte payday3 heist til payday2. Virkelig synd med disse tekniske problemene. Her må star ta lærdom slik at neste spill kan bli en realitet en eller annen gang.

Nei, tallene er ikke gode. Men spillet blir vel gradvis bedre for hver oppdatering.

Klargjøres for DLC.

Skjønner ikke helt logikken her om man vil booste PD3? Burde vel i så fall være omvendt?

Matchmaking , offline mode og voice chat ?

77 heist vs 10 heist?

Tenker at det ikke er mengden innhold men på kvaliteten og nyskapningen PD3 må skille seg fra PD2 på, og da er jeg enig i at det er rart at de ikke bygger videre på elementer fra PD2 som spillerne åpenbart verdsetter. Men når det gjelder antall heists er jo forretningsmodellen til SB å gradvis tilføre mer innhold og forberdinger så det er helt naturlig at PD3 har færre heists enn PD2 som er 10 år gammelt.

5 Likes

Her er et par negative reviews fra i dag . Hadde kanskje unngått disse hvis det var info om vedlikeholdet når man starter spillet…

bilde

bilde

bilde

1 Like

I overkant mye sutring rundt omkring…

Lurer på om de med SILVER/GOLD edition får DLC’ene som de skal i dag. Blir ikke overrasket om det er noe kluss med det på en eller annen platform. Jeg kan se DLC’ene på steam men de er ikke tilgjengelig på kontoen min .

Ser sånn ut.

1 Like

bilde

Får håpe de streamer som vanlig i dag.

1 Like

Hva er chapter 1 ?

Chapter 1 - Syntax Error is the first DLC released and is included in the Silver & Gold edition.

This chapter contains:

• Syntax Error Heist

• Syntax Error Weapon Pack

• Syntax Error Tailor Pack

Chapter 1 = alt.

Du mangler weapon pack i listen din.

Ja jeg ser ikke den i det hele tatt.

bilde

1 Like