Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Ikke jeg heller.

Menmen, greit opplegg uansett. Spent på hvor mye syting det er.

Da er den på plass og ser jeg har fått alle 3 dlc’ene.

EDIT: Ser Deep Silver har postet om den på twitter og :

https://x.com/deepsilver/status/1734604141136150637?s=20

1 Like

der er det på plass.

1 Like

https://www.paydaythegame.com/news/payday3/2023/12/update-1-1-0/

EDIT:

bilde

1 Like

Mulig det bare er meg,men er ikke prisen vel høy ift pris på base game? Med disse prisene blir Silver og gold et “godt” kjøp. Moro med known issues der van en kan forsvinne under gitte omstendigheter i en heist!

1 Like

Hva forventet du at det skulle koste ?

Tja litt billigere.kjøpte nylig en rettighet til 2 dlcer til ff xvi til 250 kr.første dlcen er ute og neste kommer neste år.til ps5.tror dlcen koster 100. Men base game er mye dyrere der

Da er iallfall serverene oppe igen og kl 19:15 er det 1447 som spiller.

1 Like

Begynner å skje ting med salg av basespillet. Akkurat nå #89 på Steam GTS

Hahaha, så latterlig dyrt. Spes med rundt 50% positive reviews nå :stuck_out_tongue:

Chapter 1 syntax errror, inneholder heist, weapons pack og tailor pack.

Nei det er bundle’en ? Heistet er 98,43 ?

bilde

Det nofun sa.

Du har jo rett, men her er jo interfacen latterlig. Har markert det på sida, det er jo basically dobbelt opp. Så 383,61 er for å kjøpe alt innholdet i denne DLC-en to ganger :crazy_face:

98 kr for et Heist er vel egentlig greit nok sånn i utgangspunktet. Spesielt når de kommer med så mye gratis stash.

1 Like

Ja, lett å bli forvirret av dette og ser det er mange med silver/gold edition som tror at de ikke har fått dlc’ene.

1 Like

Det oppsettet innbyr jo til misforståelser. Jeg tolket det også feil.

4183 som spiller nå.

aha det var det jeg hadde misforstått, trodde heisten kostet 177, men den er til 99. Da er jeg mer enig med prisinga.

Jeg lurer på hvor mange potensielle kjøpere tenker det samme. :see_no_evil:

Ser ut som om veldig mange synes prisen er høy men tror dette også henger litt sammen med de utfordringene SB har hatt rundt og etter launch.

Steam GTS 65. plass som beste

Litt færre spillere enn gratis DLC-en, men ikke så mye færre

74% negative reviews
image

Nearly 1/2 the price of the game for some skins, 1 heist, and 3 guns… crazy.

Game released in a terrible state, not even 3 months later and they release a DLC pack priced at (but not worth) half the price of the actual game. Paradox could never.

With the base game being this bad, they still dare to push 40€ DLC

… den siste der hadde, akkurat som meg, misforstått DLC-prisen. De to første hadde forstått prisingen, men var veldig misfornøyde med den.

Starbreeze har en laaaang vei å gå her.

1 Like

Ift prisen på base game er den nok litt høy prosentvis. Men prisen kan heller ikke bli for lav ift gold og silver. Men la oss si at heisten kostet 50 kr og de andre tilsvarende billigere, det virker litt for billig. Men med så mye negativitet kunne dette muligens være smart hvis dette var ok for silver/gold.