Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

95% positive reviews også reagerer spillet bra når det er på salg. Dette kan være en skikkelig sleper hit. :sweat_smile:

1 Like

Nesten ny ATH i går :

2 Likes

Beklager dumt spørsmål men hva har Roboquest med Starbreeze å gjøre?

Medutvikler?

Publisher

1 Like

Jøss ligger Bra an i kveld med å slå Ath. Suprise :blush: Gode takter. Måtte kjøpe spillet. De var så positive noen av de anmeldelsene at jeg må jo prøve dette spillet

Spennede .

2 Likes

Hva syns du?

Jeg ble faktisk veldig overrasket . Positivt. Ble fort hekta. Det er virkelig gøy å spille. Musikken veldig Bra. På noen måter miner det meg litt om payday 3. Gameplay/Musikk. Mange kule våpen. Jeg likte Doom. Men dette spillet syns jeg var bare var bedre…

Lystbetont Cartoon Verden. Intenst/Fartsfylt og moro Spill

hvor mye sitter SB igjen med per salg ? Noen som vet ca ?

Høres kult ut. Spilte en del Doom i sin tid. Bra at SB har flere bein å stå på. Jeg har en teori om at kursen snur denne uka eller neste litt avhengig av PA. Spent på om den holder.

Gode takter .

Ny All- time High.

1 Like

Mer enn Payday 3 Tror jeg.

Hvor finner man informasjon om delingsforholdet?

Det finner man normalt ikke.

Er man heldig nevnes summer i rapporter men det er ofte kun guestimater.

Jo senere enn disti kommer inn i bildet jo mindre del av potten tar de.

1 Like

Disti ?

Han mener publisher.

1 Like

Patch notes som kom 9. januar
https://store.steampowered.com/news/app/692890/view/3864715547819408812

De følger tydeligvis finanskvartalene, “Spring” begynner da 1. januar (oppdateringen kom 9. januar). Så kommer det en sommeroppdatering (april?) og så to oppdateringer til i 2024.

Jeg hadde vært fornøyd hvis det var Payday 3 som hadde denne type utvikling. Det er et spill hvor du antageligvis får mer igjen jo mer penger du putter inn i spillet.

Skal dette bli det neste Dead by Daylight for Starbreeze? :stuck_out_tongue:

1 Like

Helt ufattelg at ikke Starbreeze kan komme med en god plan for Payday 3 for de neste 3-12 månedene. De har jo fått greit med tid til å ta inn over seg brukernes fatale response på produktet de leverte og hva som kreves for at Payday 3 skal kunne bli en suksess.
Synes PD3 er elendig håndtert.

3 Likes

Jeg er ikke i tvil om at de jobber hardt for å snu PD3, og jeg tror også at de kommer til å få det til. Men helt enig i at det er overaskende dårlig håndert så langt. De ville tjent mye på å komme miljøet i møte, og vise at de har en plan.

Jeg begynner å lure på om de har solgt så mye av oppsiden at de gjør minimum effort og heller satser på andre prosjekt.

Klarer ikke bli klok på hva de egentlig driver med.

3 Likes