Nei, vanskelig å skjønne. Syns det ville vært rart å gi det opp så fort. De har vel lagt mye i dette spillet og planlagt at dette skulle leve en stund. Da burde man i det minste gjøre et helhjertet forsøk på å redde det ved å få på plass elementer som eterlyses mest sånn som matchmaking.
Jeg tror de bare dropper å love noe, for de har ikke klart å levere så mye. Snart fire måneder siden lansering og fortsatt mange av de viktige problemer står uløst.
Da kom det en melding:
“The Tribe Must Survive”: An Unforgiving Strategy Survival Game Set in a Lovecraftian Stone Age will Launch in Early Access on Steam®
Today marks a significant milestone for developer Walking Tree Games GmbH and publisher Starbreeze Entertainment as they announce the Early Access launch of “The Tribe Must Survive” on Steam. Prepare for the start of an immersive journey as the game makes its debut on February 22nd. Combining the strategic depth of tribe building with the thrill of survival and rogue-like elements, this Lovecraftian stone age adventure is set to challenge gamers worldwide.
Lurer på om det kunne hjulpet å få inn noe friskt blod som kan ta over spakene, CEO virker jo veldig passiv i forhold til å rette opp situasjonen.
Ifølge teorien min skal det snu ca her. Spent på om den holder.
Vi får se. Er ikke helt midt i ingenmannsland. Traff klokkerent EQ av weekly BISI (ubalanse) og 62% retracement (optimal trade entry) etter å ha tatt ut likviditet. I tillegg TD perfect 8 og 9 på daily og nylig vært (13) på weekly som er tegn på trend exhaustion. Ser helst at EQ holder her.
Ble mange edits pga av dårlige formuleringer
Jeg har satt en alarm på høyeste wick på grønn bar før gapet, selv om dagens candle minner veldig om en bunn. Burde hoppe opp her.
Der kom det litt …
Our Plans Going Forward • PAYDAY 3 News • PAYDAY Official Site (paydaythegame.com)
EDIT:
Viktigste infoen er vel
" In February, we will communicate a plan detailing the upcoming improvements and when you can expect to see them in the game."
Men ikke noe om oppdateringer i januar?
De gikk vel gjennom det på streamen i sist uke ?
EDIT:
På tiden att det händer nåt nu. Hoppas de har jobbat hårt i kulisserna och har några äss på lager
Fortsatt ingen matchmaking endringer? ei heller kommunikasjon mellom spillere? Da er dette litt meeh. De som er misfornøyde osv, tror de driter i om det kommer et nytt våpen eller skins osv… Sikkert vært bra om de hadde hatt 10-20k aktive spillere daglig.
Skjer nok ikke noe av betydning i forhold til PD3 før etter de kommer med en plan i februar tror jeg.
De forsøkte brannsluktningsmetoden og feilet i å lage noe som hjalp så nå prøver de å gjøre mer gjennomtenkte og tidkrevende endringer og lager en plan for dette. Tror det er måten å løse det på. De burde dog innsett det før og informert tidligere. Men virker i det minste som de omsider er på riktig spor slik jeg ser det.
Så blir det spennende i februar om de presenterer en plan som spillerne tror på at vil løse problemene, samt hvor lang tid de forventer å bruke på å gjennomføre det de legger inn i planen.
Men synes omsider de gjør det riktige nå.
Kan se ut som om at det ble en reaksjon i weekly BISI. Tror på oppgang og positivt moment fremover. Spent på hva som kommer på fix list i februar. Det kan få fart på ting (eller motsatt selvfølgelig)
Nån som vet hur pålitlig den här källan är?:
Payday 3 på 35 % salg nå. GTS Steam
Ligger på ca 225 plass hehe