Operation Medic Bag AMA with Almir and Mio : r/paydaytheheist (reddit.com)
EDIT:
Kikket kjapt på noen av svarene og ser ut som om neste patch kommer i neste uke og så er planen å ha 4-6 uker mellom hver patch.
Operation Medic Bag AMA with Almir and Mio : r/paydaytheheist (reddit.com)
EDIT:
Kikket kjapt på noen av svarene og ser ut som om neste patch kommer i neste uke og så er planen å ha 4-6 uker mellom hver patch.
Tror mange selger for utsiktene til betydelig bedring for payday3 ser ikke veldig gode ut i det korte bildet. Jeg handler som tidligere nevnt forsiktig for hver 10 øre nedover. Kun 0.2 og 0.1 igjen nå.
Litt spent på hvordan de håndterer prising av dlc’er og gold/silver edition
Som fryktet tror jeg mange ble skuffet over at vesentlige forbedringer var så langt unna, og at tålmodigheten rett og slett er over. Dette var en gyllen mulighet til å få litt positivitet, men de klarer jo ikke å komme godt ut av noen ting virker det som. Er nesten imponerende hvor tafatt og treige SB har vært ved hver eneste korsvei.
Monthly low fra desember 2018 tatt ut nå.
Forhåpentlig kommer quickplay i en av de første oppdateringene så folk begynner å spille igjen. Burde være en no-brainer, men man vet ikke med SB.
Det er så klart fristende å kjøpe seg inn på atl, men det ender ofte med nedsnitting siden det er vanskelig å time bunnen. Jeg kjøper heller dyrere på vei opp.
Den store nedside-risikoen på sikt er nok scenarioet hvis de ikke klarer å snu payday3 og må hente penger til sitt neste spill. Det kan bli meget vanskelig og emisjonskursen settes ofte da med voldsom rabatt.
Den store oppside-risiko er et hvis noen større legger inn et bud med premie. Og eierstrukturen med Digital Bros på toppen er slik i star at det kan ikke utelukkes.
Uansett er jeg forberedt på at dette kan gå begge veier, men jeg vil synes det er merkelig hvis ikke star får til en merkbar bedring av payday3 før det er for sent.
Det stor spørsmålet er jo om (og når) de klarer å levere det de har kommet med i “operation medic bag”. Gameplay virker jo å være solid ( selv om det selvsagt er rom for forbedringer) så hvis de kommer med bedre matchmaking/lobby , offline mode og infamy istedenfor challenges blir jeg nesten overrasket hvis man ikke får tilbake en god del av de som allerede har kjøpt spillet + en del pd2 spillere som enda ikke har kjøpt spillet.
De som var med å finansiere Payday 3 har fått pengene sine tilbake, så tror ikke nødvendigvis det blir såååå vanskelig. Starbreeze har relativt bra med penger og selv om Payday 3 nok er et prosjekt de taper penger på nå, så får de litt inn fra Payday 2 som ikke gjør det helt håpløst.
Her må jeg si at jeg er helt åpen for at de ikke lykkes. Payday-merkevaren vil i så fall ha blitt varig skadet.
Jeg har vurdert:
Inngang med stop-loss er det jeg hadde kjørt hvis jeg hadde tid til å følge med. Kjørte det i Ultimovacs og det gikk helt greit å minimere tap og beholde ca samme posisjon. Tapte noen få prosenter fra ca 128 til ca 85 (type 5%). Etter det fulgte jeg ikke godt nok med og ble med lengre ned og så opp og ned som en jo-jo.
Jeg vil også at anta at de kommer til å ha litt inntekter fra Roboquest. Blir overrasket hvis vi ikke ser både dlc og PS5 launch iløpet av året.
De punktene jeg ha satt rød hake ved har med “online play” biten å gjøre, hvor lett det er å faktisk få spilt på en ok måte. Selv her virker de å ha lagt lista lavt, den viktigste biten antar jeg er “Play again feature” hvor du kan fortsette å spille med de samme folka som forrige Heist, noe som såvidt jeg skjønner ikke er mulig i dag?
Finished by summer 2024, vil det si før 1. juli?
Chartet synes jeg bare ser stygt ut.
EDIT 4 år tilbake til en støtte som ble testet en gang og så tilbake til 2012, før Payday 2 releasen…
Nei det er ikke mulig i dag . Så vidt jeg husker kommer unready button + controller improvements i patchen neste uke. Det at det ikke er unready button er jo egentlig ganske tragisk. Har skjedd flere ganger at jeg trykker ready og så finner ut at jeg har loud loadout når alle de andre har stealth…
Tenker kanskje før de tar sommerferie ?
Da tenker jeg de vel egentlig har tenkt å komme med fiksene rundt starten av juni, så kan de patche patchene i juni før de tar sommerferie.
Dette er jo 101 i community building (å kunne fortsette å spille med de som ikke er ubrukelige). Er leeenge siden jeg spilte noe særlig online nå, men det var typisk det som gjorde spillopplevelsen bedre, å finne en gjeng å coop-e med i AoC. Ofte bare for en kveld. Å finne nye folk hver jævla gang er en oppskrift på frustrasjon.
Ja dette er jo en av grunnen til at jeg ikke spiller lengre. Har uansett tenkt å teste litt etter hver patch som kommer for å se hvordan ting føles.
Har de sagt noe om de kommer med en stor patch, eller masse småpatcher? Hvis de bare kjørte på PC, så hadde jeg antatt småpatcher, men siden de kjører crossplay og to konsoller i tillegg til PC, så tenker jeg en eller to patcher med mye greier oppi.
Dette var grunnen til at jeg slutta å spille destiny. Et forbanna makkverk til å finne folk når man begynte å komme på høy level… Men det begynner å bli noen år siden.
I forhold til de der med rød hake, det er jo sykt at man ikke har lagd slike features. Ikke tvil om at det ble “rushet” ut.
Men får de ut offline mode, så er jo sikkert 50% av klagene rettet på…
De har sagt at målet er 4-6 uker mellom hver patch og første skal komme i neste uke.
Så noe sånt som en patch i måneden, mars, april, mai og juni.
Har de sagt hva som kommer i neste ukes patch?
Jeg tenker jo litt at patchingen må nå et kritisk nivå før de får snudd skuta rundt. Spørsmålet er om det de har tenkt å levere før sommeren faktisk er nok? Et annet spørsmål er om de faktisk klarer å levere noe av såpass høy kvalitet at de får spillere tilbake. (At de kommer seg over grønn strek).
Jeg har bare fått med meg unready button og controller improvements.
Ja offline mode + at de fjerner levling basert på challenges fjerner mye av det folk har klaget på . Spørsmålet er når det kommer.