Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Der kom den: Operation Medic Bag: Blog Update #1 • News • PAYDAY Official Site

1 Like

Hva tenker dere gamere om updaten?

Jeg har vanskelig for å se at akkurat denne oppdateringen kommer til å flytte så mange spillere fra PD2 til PD3, men forhåpentligvis vil vi gradvis se flere spillere etter som det rulles ut nye oppdateringer. Hadde et lite håp om å se quickplay funksjonen i neste patch, men tydelig at den ikke er klar enda.

Enig, tenker i samme baner.

Ser ut som at den nye patchen er ute nå.

2 Likes

Kommer ikke inn i spillet jeg etter oppdateringen🥹

PS5 Vel og merke…

Kan det være at serverene ikke er helt opp å går enda?

Spiller. Nå. Absolutt forbedring. For controller. Veldig Bra…

5 Likes

Tilbake til business as usual her ser jeg. Hadde vel ikke noen effekt på antall spillere, og den kvernes nedover igjen.

Flere som har testet ut hvordan spillet er etter patchen?

Og så ble kursen plutselig dumpa 10%.

Noen som vet hvorfor kursen er rød i dag? Under siste innsidekjøp nå.

Gaming er generelt seigt, og man er usikre hva fremtiden til SB er.

1 Like

Ja generelt er det fryktelig mange som mister jobbene sine i bransjen. Embracer sin kursutvikling viser vel at selve gaming-sektoren har tunge tider nå.

Jeg antar det rett og slett er pga slitasje fordi folk ser at det vil ta lang tid å få denne skuta på rett kjøl. Folk ser muligheter andre steder.

Jeg tror fortsatt SB kan få til noe, men jeg tenker jo at kursen skal videre ned før den skal opp. (Og hvis den går uten meg, så får det bare være)

Nedtrend langsiktig

Nedtrend kortsiktig

Det er noe støtte her på 28 øre fra forrige bunn.

1 Like

Har også mer tro på slitasje enn usikkerhet på fremtiden til SB. Mange er rett og slett drittlei. Var en dump på 300-400K @ market som senket kursen i dag.

Sånn ser det ut når folk får til et coop game. :stuck_out_tongue:

image

https://store.steampowered.com/app/553850/HELLDIVERS_2/

1 Like

tok en titt på steam-talla og boosten payday3 fikk ved månedsskiftet ble kortvarig. Det kan også forklare nedgangen kursmessig.

2 Likes

tror folk sitter å følger steamspy notorisk ved spillaksjer. I og for seg greit, men man har ingen oversikt over xbox og playstation som kan ha en helt annen graf.

Uansett så er jo 238 spillere, en joke i seg selv.

Ny interim CEO.

1 Like

The company has a clear strategy centered around creating attractive games on our own and licensed IPs. The board’s consolidated assessment is that the execution of strategy needs a different leadership. Juergen Goeldner has been part of the board since 2023 and, with over 40 years of industry experience, is a strong interim solution,” says Torgny Hellström, Chairman of Starbreeze.

Det er på tide. synes CEO var god før release av PD3, men etter release har han ikke vært like god. Det gjelder egentlig hele starbreeze som ikke maktet å finne gode løsninger på problemer innen rimelig tid. Elendig kommunikasjon med spillerne også.

1 Like