Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Når jeg ser dette og (utflating på historisk bunn på 23 øre), så tenker jeg at her har noen tradere funnet ut at de skal prøve å ta en posisjon og så få kjørt en pump når markedet får en positiv nyhet. Lurer på om de klarer å holde aksjen fra å falle mer her? Tenker fallet kan bli ganske bratt da.

image

Aksjen har ikke falt nok til at jeg føler for å ta en posisjon her. Har mest lyst til å se en positiv trend for Payday 3 først. Ellers kan dette trekke ut hiiiimla lenge.

Litt enig. Hadde en plan om å kjøpe litt nedover, se an evt konsolidering eller videre fall. Forsåvidt fint med utflating, men jeg er så lite overbevist over hva og hvordan de skal forbedre payday3 at jeg har slått fra meg alt. Kun wait and see,

Prøver en liten lottokupong her igjen YOLO :smiley:

Ny patch kommer imorgen. Denne innholder noen større endringer i gameplay, så får vi se om det fører til flere spillere. https://twitter.com/PAYDAYGame/status/1772669854337622084

4 Likes

Når alle er pessimister kanskje det endelig kan snu?

2 Likes

Altså, aksjen kan jo gå på hype, men da får vi veldig spisse topper. For at trenden skal endre seg, så må Starbreeze få til noe. Dette er patch notene på det som kommer i dag:

Kort sagt, masse gameplay endringer, men ikke noe som har med servere å gjøre. Det er jo viktig med slike oppdateringer, spesielt hvis de var kommet litt skjevt ut med endel skills osv, men jeg tror ikke dette er noe som får spillere tilbake.

For å få spillere tilbake, så må de få gjort noe med coop delen av spillet. Hvordan man starter et nytt game, hvordan man spiller med venner, randoms, osv.

Du får Payday 2, 3 og fremtidig potensial for 32 millioner :wink:

Høres ut som du har regnet feil, husk a og b aksjer.

Det er 1,32 mrd b aksjer. Til verdi 342mill sek.

Altså, hvis de ikke klarer å fikse opp Payday 3, så får du negativ kontantstrøm som jeg antar vil kjøre dem tomme for cash før de får ferdig sitt neste spill som gjør at du må være med på en emisjon i et spillfirma som har to feilede releaser på rad.

Hvis de klarer å fikse opp Payday 3, så får du noe jeg antar som positiv kontantstrøm mens de gjør ferdig sitt neste spill.

Jeg har også vurdert å bare ta en posisjon her med stop-loss, men det strider mot prinsippet mot å gå inn i en aksje i sterk nedtrend. At aksjen kan gå til 28-30 øre nå ser jeg på som godt mulig. Greit for en trade? :slight_smile:

bekrefter de offline mode i dagens medic bag oppdatering?? har noen prøvd å spilt idag?

Edit skjer det skal komme i 2 faser, men ikke en tidsprognose?

Kom litt spillere nå

891
playing 14 min ago

3 Likes

Skuffer igjen under 0,20 neste uke….

Sååå interessant var tydeligvis ikke patchen, falt rett tilbake igjen.

Så en reklame for CE i går, så hev det inn i søket på google trends. CE fra 2017 er hottere enn Payday 3. :see_no_evil:

1 Like

Siste patch gav en litt høyere topp en forrige patch, så får vi se om antall spillere i snitt holder seg litt høyere frem mot neste patch. Jeg har liten tro på at en enkelt patch vil flytte PD2 spillerene over til PD3, men at vi forhåpentligvis ser en gradvis økning ettersom det rulles ut nye oppdateringer. Spent på om neste patch kommer samtidig med Boys in Blue DLC, og om de klarer å få på plass quick play funksjonen.

1 Like

@Lodve jeg står fortsatt ved denne. PD3 er et coop-game. Skal folk komme tilbake, så må det være morsomt å spille sammen med andre spillere. Helst med randoms. Min tolkning er at det ikke er tilfellet nå.

Har også inntrykk av at siste patch er forholdsvis godt mottatt med tanke på endringene i gameplay, ny armor, etc. Men, som du skriver så er det fortsatt en utfordring å finne andre og spille med, spesielt hvis du beveger deg utenfor de mest spilte brettene.

En god stund siden jeg så på denne. Den gang da var det PD3 hype og PD3 som skulle “make the day”. Nå ser jeg imidlertid PD3 - og kursen - har floppet fullstendig. Så dette ble ingen suksess for Starbreeze.

Hva tenker dere om veien videre nå? Tror dere PD3 blir en suksess bare på grunn av patch oppdateringer? Og hva med finansiering fremover?

Veldig usikkert. Men man kan jo Håpe. Trade på oppdateringer vil nok gå bra. Ihvertfall på de litt større uppdates.

Har Star vært her nede før så lavt ? Det jeg kan se weekly chart burde det være sterk støtte her… på 19. øre ?

Trend siste 90 dager, ned fra 64 til 43, søndag mot søndag.

Det er litt så jeg begynner å tvile på om det går an å gjenopplive et spill som er 9 måneder gammelt. Jeg sa jo at jeg ikke trodde de kom til å få nok fikser ut før sommeren og at det først er da det kan snu, men med tanke på utviklingen, så begynner jeg å bli enda mer pessimistisk.

1 Like