Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Det tror Eg

om det ikke er pur haus, så hørest det jo bra ut. Alt ligger jo til rette, men de må få fingeren ut å peise ut det folk vil ha.

1 Like

absolutt ingen reaksjon på dette. Slite for å ta dette negativt

1 Like

Til høsten blir det vinn eller forsvinn og jeg håper virkegelig at de ikke blir oppkjøpt. Men har følelsen. Alt går til Big tech companies.

Det komer og kanskje det blir flere innside kjøp også

Vel aksjen har jo vært nede på 20øre og i løpet av kort tid er den opp sånn ca 50% og holder seg der. Og på dette nivået 0.3 kommer aksje-kjøpet. Normalt ville man forvente at den faller godt tilbake . Enn så lenge har ikke det skjedd. Mulig det kommer i løpet av sommeren hvis star ikke kommer med news.

hvis det sommeropplegget deres med patch og features skjer så går det vel under news? Men er det nitrist så kan det vel bli tristere kursmessig. Vi kom vel frem til at det skulle kjøres litt med markedsføring også inn mot d der?

SB lanserte nylig en nettside der de indirekte virker å gi mer informasjon om Boys in Blue. Ser ut som at oppdraget blir å rane beslaglagt gull fra en politistasjon.

Hvis de starter denne typen reklamering nå så nærmer forhåpentligvis lansering seg.

1 Like

https://www.reddit.com/r/Roboquest/comments/1cyyoyt/roboquest_the_super_devblog_15/

Det blir nevnt juni i posten.

Burde være en god greie for SB, synes jo det ser ut som Roboquest kan selge bedre framover enn det har gjort hittil pga de ekstremt gode reviewene.

4 Likes

1 Like

Kan se ut som at ny patch kommer i morgen:
image

4 Likes

Det er noen tegn til forbedring her. Har gått fra lavere og lavere bunner til litt og litt høyere. Samtidig, for kort tidsrom, har hatt perioder som dette før, hvor trenden har vært opp.

Ingen bedring i reviews

Liten bedring i spillertallene?

1 Like
1 Like

Bare en liten fiks til, så blir det bra :see_no_evil:

Kan bekrefte ny patch.

Her må de bare fortsette å jobbe. Når ting ser bra nok ut, må de kjøre på med free weekends og rabatter. så blir det kanskje good.

2 Likes

Tydelig at det er økt interesse etter patch og nytt progresjonssystem:

4 Likes

Red Archer er endelig litt positiv igjen. Positive tendenser nå.

Payday 3 Update 7 is a GREAT step in the right direction!

https://www.youtube.com/watch?v=1nTi2YZmPrA

5 Likes

Tror vi Bryter igjenom motstand på 35 Øre. Star Ha en V-formasjon under utvikling

1 Like

Økte fra lyttepost til liten post. så om den faller idag er det min feil :wink:

2 Likes

Begynner å angre på at jeg ikke kjøpte mer under 0.2… Tenk de som fikk inngang der.