Hva var det? Bråket altså
Tror noe av det ligger her : https://www.reddit.com/r/paydaytheheist/comments/1eii2i5/mios_partner_only_removed_the_tweets_because_she/
'Im not Troy, but I’ll throw my hat in here as a partner. We were asked our opinions on this update, we said don’t release it right now because everybody would be angry. Saw how that goes. But I can’t think of any instance where any partner, Troy or otherwise, has directed their audience to one person. We try not to do that because whether you’re a big partner or a small partner, we know we have a platform and people run with what we say. I’ve said before myself in videos that Starbreeze has told us negativity from our videos gets parroted back to them by the community.
ER jo ikke rart den launchen og alt etter gikk så forbanna dårlig… Trodde faktisk det var mer profesjonelt enn at de ignorerer totalt stemmene fra de på gulvet/gamermiljøet.
Husk at det finnes publishere som har investert dypt i spillet. Ofte har de planlagt releaser inn i et kvartal og da kan det være umulig for dem å endre på det. Dvs avgjørelsen kan ha vært tatt over SB sitt hode.
Dette gjelder også Gampass dealer. Personlig tror jeg år 2 av PD3 faktisk gjør ting lettere for SB fordi Gamepass dealen er over, og publisheren har fått nok penger til at de holder kjeft.
Håper vertfall det, og at gamerånden kanskje får litt flere røster/mer vektlagt. For det er vertfall ganske ille hvis en utvikler sier at det skal være slik fordi jeg mener at det skal være slik, også har man nesten et helt community som sier at det suger balle, men likevel ikke vil endre noe. Det bare må jo bli failure det.
Se på Helldiver 2, lå ann til tidenes spill.
Døde fordi man ikke lyttet til community og gjorde valg på valg som community ikke ville ha.
Virker meget bra, spørs om det blir for avansert for vanilla players. Men tydelig at de har hørt og hører på communitiet. Og det er jo nøkkelen for å skifte folk fra Pd2 til Pd3
Har de fjerna/endret omtrent hele mulighten for at man blir oppdaget av vakter, som kommer frem rundt ca 19 min!? da er det jo per def no fucking vits i å spille et stealth mission. Å når man i tillegg ikke kan vote/velge type mission er det jo ikke rart folk ikke gidder å spille det.
Spennende nå med den siste DLC og salg over alt, sjekket steamdb og endelig selger det litt bedre.
Med server browser neste måned er det fremdeles mulig å snu dette tror jeg.
info om salg:
Xbox Sales : Running until September 30, with a 60% discount on PAYDAY 3 base game, Gold and Silver Editions, along with other discounts.
Steam Sales : Starting today and running until September 23, with a 60% discount on PAYDAY 3 base game, Gold and Silver Editions, amongst other discounts.
PlayStation Sales : Running until September 25: Silver Edition, Syntax Error content, and Trifecta Loot Bag, amongst other discounts.
Planer neste måned:
Jeg tror det var dette som var årsaken til at Mio måtte gå. Rart at han fikk sitte så lenge som han gjorde. Etter at AoC (Age of Conan) floppet for Funcom f.eks. forlot Gaute Godager selskapet tidlig. Spillerne tar i alle fall for denne nyheten bølgen https://www.reddit.com/r/paydaytheheist/comments/1feaupl/mio_is_out/ .Legg merke til at han blir erstattet av 2 som kan kommunisere med spillerne og er mere lydhøre for deres ønsker.
Hørest i allefall ut som en veldig god avgjørelse. Jo mer man leser omkring det shitshowet, jo verre blir det
Så en del videoer av Almir og Andreas etter release og når de snakket om den fixlisten. Syns de hadde en veldig fin tilnærming til community. Og er vel derfor mange hyller denne avgjørelsen også
Siste tre dager: 74% positive. Absolutt beste PD3 har fått i noen som helst periode
Da tok jeg et biiiiiiitelite bet her på at SB skal klare å få til noe her.
Som @Alex skriver, de har på en måte allerede snudd opinionen her og kommer med endel ok ting i oktober. Får evaluere på nytt etter oktober-patchingen.
EDIT
Så, har egentlig sluttet med å gamble på risky selskaper, men tenker at SB ikke kommer til å kræsje hvis det ikke skjer så mye i oktober. Nedsiderisk 20-50%? Jeg tenker at det er mange som har gitt opp SB. Kursen har vært mye høyere samtidig som situasjonen har sett verre ut tidligere i år. Burde kanskje ha kjøpt når kursen snudde nede på 17 øre i april, men var ikke såååå på ballen. Måtte løpt litt etter å kjøpt på 21-23 øre, så ikke akkurat en kjempemulighet som glapp.
På den andre siden, så ser jeg på oppsiden i SB som veldig god hvis de skulle klare å få noe ut av PD3. Selv om jeg fortsatt gir dem lave odds. 10-30% et sted?
Tror man lett blir litt lurt av disse ørene, hvis man f.eks. kunne kjøpe på 0.25 og selge på 0.3 så er det 20% gevinst.
Steam bidrar