Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Redeye’s kommentar till delårsrapporten:

1 Like
  1. aug:

“Utvecklingen av Payday 3 går framåt och vi har nått produktionsfasen vilket innebär att teamet är fokuserat på att skapa det innehåll som skall ingå i spelet vid lanseringen. Unreal-motorn ger oss en stark grund tack vare vår egen och vår co-publisher Koch Medias goda erfarenheter av att arbeta på flera hårdvaruplattformar samtidigt”, skriver Starbreeze.

Spillutvikler melder at ting går etter planen :stuck_out_tongue:

2 Likes

3 Likes

Tenk hvis Bo ikke hadde fucket opp slik at SB fremdeles var publisher for Dead for daylight og Psychonauts…

6 Likes

Det kan ju va värt att tillägga att även Thomas Lindgren och Jan Benjaminson som sitter i Starbreeze styrelse har köpt 100K STARB under andra halvan av augusti.

2 Likes

Engelsk version av redeye’s analys ligger nu ute:

1 Like
3 Likes
3 Likes
1 Like

Personlige grunner er jo altfor ofte brukt når det er konflikt til at man tror på det. Dessverre var det fakta denne gangen. RIP.

1 Like

Begynner å bli snusende interessant med inngang her. Dessverre ligger vel PD3 et par år unna enda. Hvordan er forhåpningene av å få se noe av dette, potensielle triggers? Funcom hadde jo developer streams etc (vet det var i EA osv men)

Hvis spillet kommer på slutten av 2023 tror jeg ikke vi får så mye info de neste 6-9 månedene.

1 Like

Tipper det kan komme noe tidligst E3 2022.

9 måneder frem. Kan være en enkel teaser trailer i et av showene.

2 Likes
1 Like

Hva er saken med at de har satt en TINE brunost på bordet?

1 Like

Mats Juhl köpte tydligen också aktier några dagar efter Tobias. 85K är inte särskilt många, men är ju ändå positivt att det handlas :blush:

Det passer perfekt til kanelbullar ? :wink:

2 Likes

Da er vel setup`et klart for tilsvarende reise som funcom?

• Klorer seg ut av en kjempesmell slik som funcom hadde med sitt første Conan spill, med påfølgende rot og rettslige grep mot ledelsen,
  • Dumper unna og lever på bunnskrapt kasse, melker det de kan ut av PD2 for å overleve
  • Livbøyen er PD3 på samme måte som Conan Exiles var for funcom
  • Når kommer neste emisjon? De må vel ha skapt litt trykk i dampkjelen til da slik at noen har trua på at toget kan starte.

Noe jeg har glemt?

1 Like

De blir kjøpt opp

Ut fra analysen til Redeye tegner de et bilde av av at starbrezze holder i lommeforet til både Koch Media og Digital Bros.

Ut fra analysen har de mer robust økonomi enn hva jeg har fått med meg. Noen har kjøpt skinnet før bjørnen har blitt skutt.

3 Likes