Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Ikke jeg heller, jeg dro fram ekstrem scenarioene jeg ser for meg for de neste årene.

Akkurat nå er jeg mest opptatt av hva som skjer 30. Oktober :sweat_smile:

1 Like

Ikke noe ny info, men det som kommer i morgen.

15 heists, 34 guns (+weapon mods!), and even more outfits! Now all packed neatly into a Year 1 Edition that will release on Oct 30th, alongside the Anniversary Part 2 Update!

If you haven’t already, now is a great time to pick up this edition as we move into Year 2 :facepunch::sunglasses:

Når de snakker om “Year 2”, så høres det jo ut som de har tenkt å komme med updates.

Litt mer detaljer her: Operation Medic Bag: Update #34 – Upcoming UI Revamp • PAYDAY 3 News • PAYDAY Official Site

Next the Server Browser , a part of the original promise of Operation Medic Bag, it’s a big feature and a huge departure from how the game worked at launch and until now. It lets you filter ongoing games for difficulty, tactics (stealth/loud/any), even filter out heists you’re not in the mood for, or create your own game using those same settings.

In this update, we’re getting in-game text chat and in-game VoIP(v1) for all platforms , and cross-platform.

If they still won’t behave, and you created the lobby - there’s now a kick feature . A feature we ask everyone to please use it responsibly. We will be keeping an eye on excessive and malicious use of this feature. It’s not a great experience to get randomly kicked for no reason, so if you don’t want to play with strangers, you can always set the game to friends-only.

4 Likes

Håper reviews klarer å holde seg på dette nivået :

bilde

5 Likes

Klarer de dagens patch uten masse tekniske problemer, så har de satt seg opp veldig pent for å kunne kjøre på litt reklame.

Det er nok veldig mange som ikke har kjøpt DLC-ene underveis her, så en god deal til de som bare har kjøpt base-spillet er nok ikke noen dum ide.

1 Like

1733 reviews som er 73% positive i området markert, så fra 12-sept til i dag.

I perioden før dette, så lå reviews på rundt 55%

Før der en periode med 30% positive reviews

Mao, de har virkelig klart å snu det rundt.

6 Likes

Ja men det er fremdeles en lang vei å gå når det gjelder spillertall/salg.

Bortkastede penger å prøve seg på markedsføring når du har 56% positive reviews. Bedre å kjøre hardt når du har 80% sånn som nå. Enda bedre å vente til du har kommet med noen skikkelig etterlengtede features i dag.

Hvis man ser på de to siste periodene over, så har de nesten 2x så mange reviews pr dag i den siste perioden vs den nest siste. Salget er mao på vei opp. Payday 3 har også ekstremt mange “sovende” spillere å ta av.

Noen greier, spes på PS5. Ser ellers ut som folk er fornøyde :sunglasses:

Også denne da :sweat_smile:

Det har vært noen problemer med lagg for enkelte streamere i kveld. Hadde ingen problemer når jeg selv testet, men spekuleres i om det har med lange vennelister og nebula å gjøre. Vil tro det er noe SB kommer til å fikse forholdsvis raskt, men det er jo ikke den beste reklamen når streamere klager på spillet…

God Start på år2. Sånn seriøst.

Bugfixer klarer de å ordne. Og de lytter på spillere og communitiet.

Nå trenger vi bare neste heist :wink:

Det som irriterer meg litt er de lange nedetidene ved updates og det virker som om de ikke fikser ting mellom patcher. Noen som har fått med seg om de har kjørt noen hotfixer etter patcher ? Kan ikke huske at de har gjort det men jeg glemmer jo fort :wink:

1 Like

Funker bra nok til klar overvekt på positive reviews i dag

4 Likes

De har kjørt hotfiks tidligere da det var et spesifikt problem på PS5.

1 Like

Typisk SB at de ikke har gjort det mulig å kjøre VOIP med push to talk.

bilde

1 Like

Så, den spiken for i går var 90% positive reviews. Det ble ikke noen kjempestor spike i spillere eller spike i salgsranking på Steam. Nå var det samtidig torsdag… :stuck_out_tongue:

1 Like

Synd med den, men dette blir nok fikset i en senere update. Det viktigste er at spillet nå er godt nok til å begynne med mer reklame. Og så får man bare håpe på at mange nok er villige til å gi payday3 en (ny) sjangse.

Nå er vel tilstanden til payday3 slik den burde ha vært ved release. Men det tok et år å komme hit. Muligens den tidligere CEO forsinket dette. Et utsettelse av payday3 i et år hadde blitt kursslakt så det holdt.

Men med denne updaten har payday3 et solid fundament for å iterere videre på det “tekniske”, QoL og lage nytt innhold.

1 Like

OP Medic Bag 1 må sies å ha vært vellykket,

Men de må faktisk komme med en nr 2 også. For å få spillet helt i topp. Jeg mistenker at de ikke har rukket å gjøre ferdig de tingene folk klager på.

push to talk kommer nok om ikke så lenge.

Da var jeg ute igjen. Det kan veldig godt være at kursen er høyere på mandag, men det er ikke så godt å vite. Tipper det blir litt dødtid her framover og Starbreeze er ikke i kategorien buy-and-hold for meg i hvert fall.

… Klarte å ikke følge med i åpningsauksjonen og hadde lagt meg 10 øre for høyt, så gikk glipp av endel prosenter der gitt. Oh well. :stuck_out_tongue:

Solgte fordi kursen er ned?

Det var kanskje først og fremst at spillet ikke solgte bedre på Steam og at jeg tenker det blir en stund til de kommer med noe som får PD3 til å selge bedre hvis dette ikke gjorde det.

Jeg har vel nevnt det tidligere her, men jeg driver å taper penger på de mindre, mer spekulative investeringene mine. For å stoppe dette, så har jeg endret taktikk for disse hvor jeg sitter mye kortere i de aksjene.

Når jeg tenker meg om, så burde jeg faktisk ikke ha sittet over denne triggeren. Det er gjerne tryggere å kjøpe før hypen og så selge på hypen. Man gjør neppe de største varpene på den måten, men 10% burde være fint mulig . 7 slike treff i året = 100% avkastning.

Btw, så er målet mitt å nå rundt 20% årlig avkastning over en periode på rundt 5 år. Jeg trenger ikke de ekstreme casene for å nå det, men jeg trenger å treffe solide selskaper med god vekst og å unngå å bli sittende i selskaper som går 90% ned over natta.

Hvis PD3 kommer seg opp på type topp 50 i løpet av helga, så burde jeg ha sittet, men det vet jeg jo ikke nå. Jeg tenker de trenger et heist for å øke salget, så da kan jeg prøve å ta inngang opp mot neste heist. :slight_smile:

3 Likes