Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Alt som går på stealth og sniking i pd2 er goldfarb sitt verk. Spillet launchet jo uten sæelig med stealth.

Alle de gode hadde jo forlatt skuten nå otwd kom. E3 2018 viste jo ulf og co frem sitt nye spill samtidig som otwd bomba.

Er jo faktisk flere som var involvert i OTWD som er der enda. desverre.

Tror ikke det er nødvendig for starbreeze å komme med så mye ny spillmekanikk for at dette skal bli en suksess. Rå grafikk ift payday2, nye områder å utforske og fortsettelse på historien tror jeg er godt nok. Ny spillmekanikk er jo også noe som man man legge inn etter release hvis salget er godt nok. Det er nok av spill-serier som selger svært godt uten at innovasjonen er stor. Etter en 3-4 titler uten at det har skjedd stort begynner muligens anmelderene å bli litt leie, men spillene fortsetter å selge.

3 Likes

Jeg er enig med deg. Klarer de å kopiere samme stemning, featureset med moderne grafikk er mye gjort.

Klarer de å lage en grunn til å grinde så har du en god mix. PD2 fikk aldri til “home base” skikkelig. Spillet launchet uten, og det de endte opp med var ganske kjedelig. Klarer de det har de god mix.

Uansett så tror jeg i hovedsak prisen her kommer til å gå på hype mer enn selve spillet.

Edit: #43 nu. Blir spännande att följa utvecklingen framöver:

https://steamdb.info/stats/mostwished/

4 Likes

Selvfølgelig men hovedproblemet med OTWD var jo ledelsen.

EDIT:

Fant foresten dette intervjuet med Goldfarb fra 2013 :

Litt lattrr må vi da kunne unne oss.

8 Likes

PD3 har klättrat lite på listan och ligger nu på #33

3 Likes

Til info:
De to som skal drive studioet i England heter: Tancred Dyke-Wells og Lawrence Bishop .
De har laget hvert sitt spill tidligere: Tancred har laget dette kom i 2018 Smoke and Sacrifice for Switch Reviews - Metacritic
og Lawrence har laget dette kom i 2022 Review: Skeleton Crew - Hardcore Gamer

2 Likes

Økt til 30 plass nå på 3 dager på Wishlist Steam

https://steamdb.info/stats/mostwished/

2 Likes

21# Når kommer mer Teaser ?

4 Likes

Husker du estimatene på Solgte spill versus Spillanmeldelser på Steam og PlayStation . Eller om noen har link til emnet ?
Du Husker @Christian ? @kula ?

PD3 ligger för närvarande på 19:e plats.

Lite kuriosa från steamdb; om man jämför PD3 med Hogwarts legacy (som innehar 1:a platsen på ”most wished”-listan) så tog det ca 60 dagar för Hogwarts att nå 49.500 följare på Steam från att de öppnade för att lägga in spelet på sin ”wishlist”. PD3 klarade (ungefär) samma antal på ca 20 dagar… :muscle:t2:

4 Likes

Dessverre, helt blank.

Fin dag for de som sitter på aksjer.

1 Like

Varierer jo mye men tror ikke man er helt på jordet hvis man bruker 30-35 på steam.

3 Likes

Du jeg sa 50 jeg :rofl: Jeg har Jobbet i helle natt. Startet en youtubekanal. Helt ny i gamet. Jeg trenger likes og Abonnenter og del Gjerne. Håper dere setter pris på Videon. :sweat_smile:

3 Likes

Stille som graven her. Laber interesse for SB her på forumet?

1 Like

Nei er en av favorittaksjene mine :slight_smile: Er vel uansett ikke så mye nytt å diskutere utenom at kursen siger oppover ?

Jeg er jo litt der at jeg venter på launch hypen… :see_no_evil:

Jeg kjøpte på et idiotisk tidspunkt og snittet ikke ned når den var under 1kr, så nå er jeg i null. :smiley:

1 Like

Fastlåst i andre aksjer selv rundt 1 kr. Kjenner man blir bittelitt bitter etter å ha fulgt aksjen i flere år :smiley: