Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Siste dagen er i dag. 30 er det avstemning.

1 Like

Tror det stemmer det som @novalusus sier. Det er jo stengt på mandag.

Jeg har fått det på mail @nofun. Skal se om jeg får lagt det ut. Litt travelt her nå :wink:

Tack för ditt mail.

Sista dagen för handel med Starbreeze-aktier inklusive rätt att erhålla teckningsrätter är idag, 26 maj. Avstämningsdag är den 30 maj, då det tar lite tid för värdepapperscentralen att läsa in ny aktiebok.

Varje aktie ger en (1) teckningsrätt och sex (6) teckningsrätter ger fem (5) nya aktier .

Prospekt och anmälningssedlar finns nu publicerade här på svenska, och här på engelska.

Hör av dig om du har några fler frågor!

Hälsar
Martin

Corporate Communications & Investor Relations

Her er svaret jeg fikk

4 Likes

Både Sverige og Norge er stengt ? Så da blir det uansett ingen handel da på mandags.

Jeg trodde jo at 2.pinsedag var fridag i hele norden men ser ut som om jeg tok feil :

Helligdagene er nesten de samme i hele Norden. Men i Sverige er ikke skjærtorsdag og andre pinsedag helligdager som i de andre nordiske landene, og dagene er derfor ikke fridager i Sverige .

1 Like

Okei. Takk. Så da blir det handel på Mandags. Og om man skulle selge aksjer da. Så har man fremdeles rettene. Etter det jeg forstår.

Sånn utydelig/tvetydig informasjon er håpløst.

3 Likes

Vad tänker ni angående visning/gameplay av PD3? Jag känner mig tämligen övertygad att det kommer på SGF 8:e juni. Nästa realistiska alternativ är gamescom så klart, men det är ju först i slutet av augusti och känns därför inte lika hett

Tenker det kommer en Trailer og ikke så mye Gameplay.

Tydelig at aksjen handles ex retter i dag (på kursen).

2 Likes

Liten Salgsvilje. Liten Kjøpsvilje. Er Bunnen en Krone Blank ?

Ingen Robott Handel I star ?

Indeed :sweat_smile:

2 Likes

Hur som helst så blir det intressant att se hur en möjlig presentation på SGF påverkar handeln av teckningsrätter. Beroende på hur mottagandet i så fall blir dvs :sweat_smile:

1 Like

Nu kom info på nordnet ang TR. Värt att notera är att nn lägger ut tr för salg efter 07.06.2023 om man inte svarat på tillbudet innan dess.

1 Like

mener jeg og forstå det riktig er at de selger rettene for deg den 7 Juni ?

Ja, om jag inte gör nånting så försöker de sälja dem efter den 7:e. Men lägger jag in order innan utgången av den 7:e så kan jag gå in och ändra ordern hela perioden ut.

Er d ikke bare å hamstre t retter da om man har trua på dette? 0,75kr er jo en bra pris om spillet ikke flopper. R/R som alltid, men veldig spennende hva som kan komme 08.06. derfor litt morsomt at dagen før går tiden ut på t rettene.

Ja, timingen är ”spännande” :sweat_smile:. Men; är osäker på hur de andra husen gör eller om detta är unikt för nn. Och lägger jag in order före 7:e så kan jag i efterhand gå in och ändra antal eller kansellera ändå fram till 15e (även hos nn)

1 Like

Er forvirret. Så man kan ikke selge de selv ? Man må enten tegne eller kjøpe. Men hvem selger ? Nå ?
jeg kjøpte Noen t-retter. De kan jeg jo ikke selge igjen

jo man kan selge de pdd ser jeg. Men om man ikke foretar seg noe i nordnet, så vil de automatisk selge de for deg 07.06.