Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Nesten Fullasta. Bade aksjer og Retter. Fyller stadig på. Kommer kanskje en Pump :wink:

Fortsatt noen dager igjen. Å kanskje blir det lys i tunnelen frem mot den 8 Juni.

Sitter utenfor for øyeblikket. Men har lagt inn en første kjøpsordre på 0,85. Håper på mulighet til å kjøpe ned mot emisjonskurs🤞

Emikurs er jo egentlig. Ca 0.83. Ingen som vil tekne seg om vi skal gå under. Syns vi har skrapt Bunnen her. Men men. Ingen fremtid for Star Ja kanskje. Jeg Tror ikke det håper at det snur i dag :relaxed:

1 Like

Har kjøpt litt i dag.

Er jo nede i området hvor det er omsatt en god del aksjer tidligere. Men sikker på om vi er på bunn kan en aldri være i aksjeverden :thinking::slightly_smiling_face:

Synes det er ugreit at tegningsperioden er lagt til et tidspunkt. Som har ført til at aksjonærer har begynt å spekulere i om det kan komme kursdrivende nyheter i tegningsperioden.

Vi kan være svært sikre på at det ikke kommer nyheter i tegningsperioden.

1 Like

En Payday Trailer er jo ingen Nyhet ?

1 Like

https://twitter.com/PAYDAYGame/status/1664685671733133319?s=20

1 Like

Hva er det da?

1 Like

Förmodligen får vi en uppfattning om hur spelet blir (och hur mycket hype det skapar). I tillägg förväntar jag ett lanseringsdatum (eller i det minsta månad)

1 Like

Markedsføring ?

Kan noen sende invitasjon til kanalen der Starbreeze diskuteres på Discord? :slight_smile:

1 Like

Kommer det en trailer vil den vel inneholde ting som ikke er vist tidligere? Derfor kaller jeg det nyheter

Det kommer også innunder markedsføringsdelen. Men om du mener det er feil av meg og si det er nyheter. Er vi uenige der.

Her er link til discord, @swing.

6 Likes

Begynner å bli billig nå, men enten må TRene opp i pris eller aksjene ned.

Från Cord
image

5 Likes

Jeg ser det har dukket opp noen rykter om release 21.sept og blir interessant å se om det stemmer.

3 Likes

Om ryktene om release dato stemmer. Blir det ikke mye tid til å bygge hype på. Burde nå hvertfall hatt en periode på 6-7 mnd vel?

Enig med deg der. Kommer kanskje til 3 kr om vi er heldige?

2 Likes

Ja 3 kr kan muligens bli tøft det, om lansering blir i slutten av september. Regner med at vi vet mer før fellesferien starter.

Det er ikke lenge til 21.sept men er jo mange salg på slutten av året så kanskje vanskelig å finne gode datoer etter det ?