Pd3 er jo nøkkelen, spørsmålet om de klarer å utvikle det til å bli noe som fansen vil ha.
Ja, men hype frem til launch vil det bli uansett, om de begynner å slippe trailere, få publishere, komme med release dato.
Men ja. Jeg vet ikke om jeg villet sittet over launch. Hvor bra kvaliteten er på det utviklingsteamet som sitter igjen er det vanskelig å si noe om.
Jau, mistenker dog at neste/første hype blir når de må hente penger.
Rapporten isolerat sett var visar ändå positiva tendenser. En väldigt viktig del för PD3 är att få på plats en bra publishing-deal. Då kan de få den extra support som är nödvändig för att göra detta till en värdig uppföljare
Det er min største bekymring for SB. Hvem vil ta en sånn deal? Digi bros skal ha en god del penger for Payday 3.
Jepp, du har helt rätt i det. De skriver att det är bra progress i förhandlingarna, men jag tror det först när det kommer ett avtal på bordet. DB kan ju publicera spelet själva, det är en tanke som jag lekt lite med. Blir spännande att se vad som händer!Jag hoppas det kommer ett avtal på bordet, jag ser gärna en PD-uppföljare
Ja jeg skjønner ikke helt hvorfor DB ikke har tatt den jobben selv. De har jo større finansielle muskler nå etter et meget bra år.
Fornøyd med at det nå er en liten sjans for at de får noen inntekter fra Geminose men ellers var det jo lite nytt. Jeg er egentlig mest spent på hva planen til Digital bros er.
Ingen ? Men Digital Bros har jo brukt såpass mye cash på SB at de må nesten ha en plan.
Blir ikke overrasket om grunnen til at han gikk på dagen var utfordringer mellom han og største eier.
Ja. Skulle gissa att de har en plan. Tror inte det var tillfälligt att de gick över 25%-gränsen i början av oktober
Var ikke han CEOen en etterlevning fra Bo tiden?
Var ikke Nermark CEO i Starbreeze før de kjøpte Overkill ?
Han var väl inne som tillförordnad CEO i en period?
Men det var nog Bo som styrde “allt” fram till han tvingades ut
Kan vara bra att det kommer in lite friska ögon -under förutsättning att den som kommer in har en tung CV
Sjekket linkedin og der sier Nermark at han var Executive Vice President i Starbreeze fra nov 2009 til feb 2011 og CEO fra 2011 til feb 2013.
Bo sier han var CEO i Overkill fram til jun 2012, COO i Starbreeze fram til feb 2013 og deretter CEO i Starbreeze.
Konklusjonen er da at Nermark var i Starbreeze før Bo
Haha, inte helt lätt att hänga med i svängarna där
Men då har du nog rätt i det . Mikael var duktig, men som sagt så behöver det inte vara så dumt med lite nya ögon.
En annan sak: jag skickade precis en mail till Starbreeze och efterlyste en ny major shareholder lista per utgången av oktober. Får se om de har planer på att lägga ut nån.
Ser nesten ut som Starbreeze gjør en Funcom og leverer noe i ekte Lego Minifigures Online-kvalitet. På tide å kjøpe med begge hender @cagey2 & @Morti, eller er det too little too late?
Husk at de har lisensiert ut Geminose til 3.part Tror foresten at spill som LMO ( og Geminose ) funker på switch.
Vet inte riktigt vilka förväntningar du hade byggt upp när spelet heter Geminose: Animal Popstars?
Ingenting! Det var mer en kommentar til tidligere Funcom-hype her inne på lignende shitty konsepter