Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Ble seende på et av de youtube klippa fra tråden her igår. Endte med å se ferdig hele streamen, det var skikkelig underholdende. Også moro at de påpeker at det er forskjellige måter å angripe et heist på, flere fremgangsmåter, både om man kjører litt mer solo, eller i ren co op. Det lover jo vertfall bra iforhold til replayability, DLC og hele pakka. Sliter med å se røde flagg/negative spor i det SB har gjort og gjør før launch her!

5 Likes

Enig. Jeg har gått fra å være forsiktig optimist til å begynne å ha trua😎

Det blir mer innhold fra den gjengen også:

4 Likes

Foreløpig ingen særlig pustepause. Gøy med sånne oppganger som bare “tusler avgårde” med noen få prosenter om dagen. Blir mye ut av det i totalen :grinning:

Hva tror dere er potensialet her før og etter release?

5 Likes

Gode tilbakemeldinger på betaen vet du.

Teknisk fungerer ting, spillet ser ok ut.

1 Like

Ja, ser jo sånn ut. Eneste jeg syntes virket litt negativt, og som testerne også gjorde en del narr av, er at det ser ganske dumt ut at ingen i en bank reagerer på fremmede som kryper rundt inne i kontorlandskapet deres :sweat_smile:

Jeg har aldri blitt stoppet når jeg gjør det på mitt lokale DNB kontor. De er for flaue til å gjøre noe stort sett.

1 Like

8 Likes

Jeg tenker den vil også gå videre etter Launch.Det er vel ikke utenkelig med en mcap på 4-6 milliarder her ?

3 Likes
1 Like

ser endel tradere tok gevinst igår. Ser ut som folk har litt panikk og skal ta gevinst idag.

Får bare kjøre på .

Her er det akkumulering som gjelder frem til lansering.

Ser også at noen svenske kontoer på twitter stilte spørsmål med hvor mye penger SB sitter igjen med etter at Playon og DB har tatt sin andel. Ser dog at ingen av dem annerkjenner at det er en Gamepass deal inni her.

Uansett. Betaen har vel vist alle at dette er rimelig nice.

1 Like

Er bare å kjøpe aksjer i alle, 33% SB, 33% Embrcer, 33%, 33% Digital bros. :smiley:
Jeg tror analysene der ute er for konservative med salgsestimatene, og derfor en større oppside.

3 Likes

Ska väl säljas en god del innan release. Men tycker det är allt för tidigt för den typen trade ännu. Över 1mån till release och kommer mest troligt en öppen beta och mer info innan.

2 Likes

Kan vi se tilsvarende overreaksjon ved lansering som i 2013 til Payday 2? Noen som kjenner bedre til hva narrativet var for at aksjen kunne gå så hinsides?

Også da var det vel snakk om mye rundt publisering, VR og andre initiativer i tillegg til Payday.

2 Likes

Tror absolut inte får samma reaktion till lansering. Tror man är mycket mer försiktig nu.
Nu blir det otroligt spännande att se hur släppet går.

1 Like

Ikke unaturlig med noe gevinstsikring da den nådde 1,30ish i går. Vi får se hvor stor pullback det blir, men støtte på 1,15 er jo et fint punkt å se mot. Volumbalansen ser da fin ut så tipper den skal ganske kjapt opp igjen uansett:

3 Likes

Enig. Tolket det som prematurt å bryte ut av tidligere konsolidering etter brattfallet. Gikk varmt på en del tekniske indikatorer og da videre brudd uteble tenker jeg dette er en naturlig reaksjon.

Har godt av å kjøle seg ned litt etter to siste ukene.

1 Like

Av nysgjerriget, har ikke vært inne her så mye. Hvorfor er det interessant å følge med på disse svært kortsiktige svingingene i aksjene? Spiller de noen rolle i det heletatt?

Er det ikke utfallet av lanseringen vi er interessert i, og det langsiktige potensialet i aksjen? Eller trader dere i svingingene?
Hva slags horisont har dere for investeringen, dager/uker eller år?

Takk for svar!

1 Like

Hvis ting ser bra ut, så kanskje fram til første store DLC? Krever at spillet selger bedre enn Payday 2.

1 Like