Jeg har normalt en del hvor jeg er langsiktig og så trader jeg litt på større svingninger ( som regel hype mot lansering av nytt spill/dlc++ ). Det er alltid risiko å sitte over launch men foreløpig ser det jo relativt bra ut med tanke på PD3. Håper uansett de kjører flere runder med beta før launch slik at vi får se at de har fått fikset en del av de problemene som var i sist runde.
Nja både og. Let the trend be your friend to the End Og akkurat nå Buller den. For min del har jeg ingen tanker om å selge under 1.8-2 Ish. Før Launch Noe trader jeg. Det meste er langsiktig om det ikke dukker opp noen røde flagg vel og merke. Ellers så syns jeg Payday ypper seg med de Virkelig store IP navna. Og skulle de virkelig gjøre det. Vil jo dagens mcap være latterlig lav.
Spennede og følge med på denne Launchen. Tror Star har mye bra igjen å vise om spillet.
hmm satt og fulgte med på handelen da denne dukket opp
handel mellom car på et betydelig antall aksjer.
10:14:31
1 000 000 CAR CAR kurs 1.23
Merkelig man ser jo ikke meglere lenger, er dette noe annet?
Ett R syns vid ett avslut
Symbolen betyder att ett avslut är rapporterat. Det händer när avslutet skett utanför börsen genom att två motparter har kommit överens om pris och volym sinsemellan. En sån affär kallas för lappning och då handlar det ofta om större poster som annars inte skulle gå att omsätta i marknaden utan att väsentligt påverka kursen
Blir spennende å se om de kommer med info om hvor mange som har forhåndsbestilt Payday3 ved Q2 presentasjonen 17.august.
Blir overrasket hvis de sier noe om antall forhåndsbestillinger og tror heller ikke vi får noe info om neste spill. Tenker at det som blir mest interessant med rapporten er å se effekten av at PD2 var gratis på EGS i juni.
Håper de ikke brant alt de har igjen fra emisjonen på dette men ser iallfall bedre ut enn The tribe must survive
Tenkte akkurat det samme. Morsom grafikk. Ser helt ok ut.
kom over denne, et par dager gammel men
Payday 3 Closed Beta Impressions | Feeling the Heat - Prima Games
Jeg ser også etter eventuelle røde flagg og det denne anmelderen sier har jeg hørt noen ganger før
“Chief among these problems is the forced always-online setup. I don’t have the worst internet in the world, but ping is often a considerable pain point that could’ve been remedied by the ability to solo missions offline. I can excuse the lack of an option to do so with it being a beta and all, but I’m worried that could deter me from playing when my WiFi is less than cooperative.”
Alltids utfordringen dette da med kun online spill. Skjønner egentlig ikke at det skal være så problematisk å få til en offline solo modus. Xbox måtte vel snu på dette for noen år siden også etter massive klager.
Det gir relativt ofte en måte å hacke spillet på
Vad tror ni i salg inkl preorder ut september
- 0-1mill
- 1-2mill
- 2-3mill
- 3-4mill
- 4-5mill
0 stemmegivere
Är mer intresserad på intäkter med gamepass.
Jeg er heller mer inntrisert hvor mange av de 28 millioner abonnenter som laster ned spillet. Og om de vil bruke noe peng på DLC.
Hva de får for game pass er noe vi kanskje får vite ved rapport 17 august ?
Spidermann 2 kommer ut den 20.10Spidermann solgte 20 millioner spill på Ps4.
Nå er det ca 40 millioner Ps5 konsoller
Payday ut den 21.09
Begge spilla skal jeg og guttungen, men guttungen gleder seg mest til Payday.
Blir vanvittig spennede og se hvordan Payday slår Ann på PS5 og om crossplay vil ha en effekt for Payday. Tror og håper det.