Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Ikke vært urolig jeg heller.

Men med siste tidens kursutvikling og generelt tungt i sektoren. Trengs mer good news, for at trenden skal snu. Slik jeg ser det.

2 Likes

Det er ikke alle problem som kan løses ved å kjøre på med mer hardware og jeg tror ikke problemene i denne betaen i utgangspunktet har vært relatert til kapasitet på hardware. Satser på at det ikke blir flere problemer i morgen og at vi får lurt oss over 50k spillere i den siste “server slam’en”.

4 Likes

Noen som har spilt noe i dag ? Jeg hadde en runde rundt kl 18 og da var det ingen problemer.

2 Likes

Spilt i Helle dag. Ingen problemer . kun en gang

2 Likes

Närmare 80 % positiva till betan idag.

PD3 börjar väl slåss om förstaplatsen nu till helgen.

Nesten panikksalg i starB idag.

Noen nyheter jeg ikke har fått med meg?

Ikke som jeg har fått med meg.

Kan jo være noen forventet flere spillere i betaen ? Jeg håpet på mer men forstår jo at det er begrenset hvor mye folk gidder å spille på en gammel build og et heist. Det Starbreeze burde ha gjort var å lage et event i Nebula hvor man fikk cosmetics basert på hvor mye man hadde spilt.

Ja, jeg tror du er inne på noe. Samtidig var dette en stresstest, og de fikk testet og fikset problemet.

Føler ikke caset er svekket iallefall. Men alle må jo gjøre egne vurderinger.

Ja de fikk testet og fikset ting men ville det vært samme utfall hvis det hadde vært 50k eller 100k spillere ? Ved launch forventer vi vel 150k+++ hvis salget ikke stopper helt opp.

EDIT: BTW , #9 på GTS

2 Likes

Vart får du det till 80% ?

Absolut. Har väl vart betydligt större förhoppningar. Samt att servrar krascha väldigt tidigt. Redan på 10k ccu. Vänta 5h på match making.

Problemet er jo at gamepass skjuler mye spillere.

Folk er vel blitt litt stressa siden det tekniske ikke gikk som smurt under betaen. I tillegg sirkulerer det litt mer kritiske poster til spillet på Reddit osv nå så vidt jeg kan se :blush:

1 Like

Det burde de vel kunne si noe om?

Var jo flere som spilte Payday 2 fremfor beta versjon til Payday 3.

Link til reddit postene?

https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/16egig6/payday_3s_second_beta_test_is_live_now_and_open/

3 Likes

PD2 bruker ikke servere men peer to peer hvor en av spillerene er host.

Hur många spela betan til PD2 ?

Vet ikke hvordan det var i betaen men PD2 peaket på 57k spillere i august 2013 .