Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Är väl ändå 0 vits att jämföra

Nei men det kule er at Payday 2 har mange flere spillere i september 2023 enn det hadde i september 2013

Tror Gamepass kommer fucka sjukt mycket för SB. Spec när Starfield garanterat fått inn sjukt många fler til gamepass

Noen formening om hvorfor aksjen tar et dypdykk idag?

Faktisk litt usikker på hvordan gamepass kommer til å påvirke salget på pc. Blir uansett interessant å se spillertallene når de med silver/gold edition får tilgang.

Et moment er større fisker. tenker særlig på robur her. Deres oppførsel i emisjonen og konvertering fra A til B gjør at jeg mistenker de vil ut. Noen som har sett nylige aksjonærlister?

Jeg forventer ikke at spill-salget tar av før spillet er ute. Hadde det vært 10% rabatt før release, hadde nok salgstalla sett helt annerledes ut. Man må nok ha en gulrot for å få mange salg før release.

1 Like

Troller/ Nonner /Gevintsikring. Og manglende Volum

Jeg har prøvd å skaffe lister. Er overbevist om at noen større selger

2 Likes

Bortsett fra de som kom inn først i emisjonen på 0.75 er det vel begrenset hvor mange som har noe særlig med gevinst å snakke om…

Må være noe sånn. Sliter med å forstå timing osv. vertfall om man skal være misfornøyd med betatestingen som årsak. Riktig krise hadde vært om de ikke klarte å stressteste serverne med nok spillere for folk syntes d var ræva. I tillegg som du nevnte en eldre build.

Om man syntes SB var det ok kjøp på 0,75 for et par mnd siden, så må det jo være like bra til 0,96 idag…

1 Like

Ikke mye Gevinst og hente nå Nei. Merkelig egentlig spør du meg. Alle grafer indikerer at de kommer til å selge mer en 2 millioner kopier den første måneden. Må vel være en eller annen grunn at det er press på kursen. Noen store som selger. Hvorfor gjør de det. På disse nivåer ?

Normalt sett vil spillaksjer nå en kurstopp rundt release. Lokalt maksimum fra matte-timen kalte de det. Hvis man vil begrense nedsiden vil man ofte selge seg helt eller delvis ut før release. Da går man glipp av deler av oppsiden, Men lite har vært normalt i dette starbreeze-caset denne gangen.

3 Likes

Ja det er merkelig. Shorten også. Kan det ikke være oppkjøp på gang da ?

Eller at noen vet at Noen store skal ut. Og aventer med Pump. Når man vet at man får en Dump

Skjønner hvis noen sitter med innside og at de utsetter launch et par uker pga beta. Men det blir ren spekulering.

Jeg runda vertfall opp til hele antall aksjer idag, for dette virker ikke logisk. Så får det svi om det slår tilbake. Kjipt at tekinvestor ikke har aksjonæroversikt i sverige også :sweat_smile:

Ja. Jeg stor nå ihvertfall stille. Var vel nesten All-inn her siden Emisjonen. Ikke mye gevinst jeg har no.

Får bare litt sånn Funcom/Tencent vibber eneste

https://twitter.com/nylanderjens/status/1701108621579280783?s=20

1 Like

stikk i strid med hva div streamere og uttalelser sier på youtube. Men dere som spilte i helga, opplever dere det samme?

For å ikke glemme mottagelsen på gamescom der det var lange køer for å spille spillet. Forum er ofte negative så det holder.

3 Likes

Leste igjennom reddit. Helt ærlig vektlegger jeg det som står der lite. Lite substans i klagingen.

@nofun du spilte jo, hva synes du?

1 Like

Detta var alltså motståndet på Gamescom. Så detta ska man då inte lägga vikt på